Assalamualaikum,hai semua!Hari nie kat kampung Kak Sue ada pasar pagi,Pekan Selasa namanya.Hari nie hari selasa jadi nama pun Pekan Selasa....

Assalamualaikum, hai semua! Kadang-kadang bila kita marah kita tak sedar apa yang kita cakap dan buat kan.  Kita ikut kata hati dan perasaa...

Assalamualaikum,hai semua!Hari nie Kak Sue sekeluarga balik kampung Kak Sue ke Batu Kurau,Taiping Perak.Tadi semua keluarga Kak Sue tak ada...

Assalamualaikum, hai semua! Bila musim cuti sekolah macam nie, ibu-ibu semua lebih banyak menghabiskan masa kat dapur kan. Ya lah, bila dah...

Assalamualaikum,hai semua!Keluarga Kak Sue nie memang peminat roti.Kalau kat rumah mesti ada stok roti untuk kami sekeluarga. Kadang pagi k...

Assalamualaikum,hai semua!Hari nie mood rajin sikit masak dua menu.Lagi pun nak sambut tetamu istimewa hari nie. Satu masak nasi berlauk ta...

Assalamualaikum,hai semua!Alhamdullilah murah rezeki Kak Sue bulan nie terima hadiah istimewa dari seorang kawan lagi. Kawan yang seorang n...

Assalamualaikum,hai semua!Dah dua tiga hari rasa macam tak berapa sihat dengan cuaca sekarang nie.Hari ahad lepas panas lah juga sekejap,pa...

Assalamualaikum,hai semua!Aktiviti outing asrama Adik memang ditunggu - tunggu kami sekeluarga.Biasa lah kalau ada  anak - anak yang tingga...

Assalamualaikum,hai semua.Kata orang sabar itu indah, tapi nak menahan sabar tu bukan mudah.Terus terang Kak Sue bukan sabar sangat orangny...

Assalamualaikum,hai semua!Tak habis lagi Kak Sue nak bercerita mengenai percutian pada musim cuti sekolah yang lepas.Tak ada lah hebat maca...

Assalamualaikum,hai semua!Baru sekejap tadi adik-adik Kak Sue berkongsi gambar dan keadaan di kampung Kak Sue melalui whatapss. Rasanya ini...

Assalamualaikum,hai semua!Masak apa hari nie? Kak Sue masak menu ringkas aja macam biasa.Kat rumah Kak Sue nie semua jenis tak kisah janji ...

Assalamualakum,hai semua!Korang pernah datang Taiping tak? Kalau belum pernah, kena datang tau kat Taiping.Ada macam-macam tempat yang kora...

Assalamualaikum,hai semua! Plan masak apa hari nie? Kadang tak tahu dah nak masak apa kan.Kak Sue semenjak dua menjak  nie hari-hari masak,...

Assalamualaikum,hai semua!Malam adalah waktu kita kita tidur dan merehatkan badan setelah penat disiang hari dengan kerja dan rutin harian....

Assalamualaikum,hai semua!Beberapa hari lepas Kak Sue terima hadiah  istimewa dari seorang kawan yang Kak Sue kenal melalui facebook.Tak sa...

Assalamualaikum,hai semua.Selamat berhujung minggu bersama keluarga.Hari nie birthday Mak Kak Sue yang tersayang.Alhamdullilah masih dipanj...

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.