Hadiah Istimewa Dari Seorang Kawan - 2

Assalamualaikum,hai semua!Alhamdullilah murah rezeki Kak Sue bulan nie terima hadiah istimewa dari seorang kawan lagi.Kawan yang seorang nie memang kenal dah lama,sama-sama niaga lebih 10 tahun rasanya.Kalau kemana-mana ada aja hadiah istimewa dan rasanya kali nie macam banyak pula hadiah dari beliau.Terima kasih sayangku..

hadiah istimewa dari seorang kawan
Hadiah Istimewa Dari Seorang Kawan - Cantik kan..


Hadiah Istimewa Dari Seorang Kawan -2


Kita dalam berkawan bukan lah nak harapkan pemberian hadiah,cukup lah kawan yang terima kita seadanya,paham buruk baik diri kita dan sentiasa ingatkan kita ke arah kebaikkan.Kawan Kak Sue yang seorang nie memang selalu hadiahkan baik buku agama,makanan dan macam-macam lagilah.

Kak Sue paling suka kalau kongsi bab ilmu agama dan berniaga dengan beliau sebab mudah faham dan santai.Kadang orang tengok 'menjemah' aje depa nie,sedangkan orang tak tahu pun apa kita bualkan!Kami kalau berborak memang riuh rendah dengan gelak ketawa,seronok sangat!Merapu gila-gila punya banyak,baru ceria sikit kan..ehehe..

hadiah istimewa dari seorang kawan
Terima kasih awak atas hadih Istimewa nie ya..
Kadang rasa masa macam sekejap sangat kalau berjumpa dan berborak dah nak kena buat haluan masing-masing.Kalau kita seronok dan selesa macam tu lah kan,sekejap aja rasa masa.Walau pun macam tu kami masih berhubung bertanya khabar bila waktu senang..

Terima kasih sayangku atas pemberian istimewa nie ya.Tak tahu macam mana nak balas budi baik awak nie,Kak Sue doakan semoga rezeki awak murah sentiasa dan dipermudahkan semua urusan awak dunia,akhirat.Semoga ikatan persahabatn kita berpanjangan selamaya..aamiin ya rabb..

Post a Comment

4 Comments

  1. Cantiknya design purse tu

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah rezeki sis :)

    jom tengok senarai hadiah ga elsa :*
    http://elsaalicious.blogspot.my/2017/01/senarai-hadiah-sponsor-giveaway-happy.html

    ReplyDelete
  3. Wahh banyak hadiah kak sue, untung lah ada kawan baik mcm tu

    ReplyDelete
  4. cantiknya kak... baik kawan2 akak ni.. mesti akak pun orang yang suka memberi..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️