Lauk Sardin Pun Sedap

By Kak Sue - January 29, 2017

Assalamualaikum,hai semua!Hari nie Kak Sue sekeluarga balik kampung Kak Sue ke Batu Kurau,Taiping Perak.Tadi semua keluarga Kak Sue tak ada kat rumah sebab ada kenduri rumah sedara Kak Sue jadi tak masak apa pun.Malam nie masak lauk sardin aja untuk makan malam.Lauk sardin pun sedap juga tau..bertambah Kak Sue makan.Ada pula sambal dengan ulam lagi lah berselera makan..


Tak plan pun nak balik tadi,tetiba Abang Man pelawa balik kampung.Laju aja lah Kak Sue suruh anak-anak bersiap.Lagipun ada kenduri rumah sedara boleh lah singgah sekali.Jalan pun sesak juga tadi,tapi tak ada lah terok sangat.Kami sampai pun dah petang tapi sempat singgah kenduri tadi.Okay lah dah penat tekak pun sakit lagi nie,selamat berehat dan bercuti semua..papai!

  • Share:

You Might Also Like

2 ulasan

  1. Kat universiti selalu masak lauk sardin. Lauk ni la yang paling cepat dan mudah untuk disediakan.

    ReplyDelete
  2. lauk sardin ni kalau letak nasi panas dengan telur dadar, boleh tambah 2 pinggan. hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤