Assalamualaikum,hari nie Kak Sue nak kongsi sejenis ais krim yang lain dari yang lain.Ahad lepas kebetulan Kak Sue keluar sekejap ke ba...

Assalamualaikum,hari nie Mak Kak Sue pepagi dah ke pasar.Setiap kali balik kampung Mak selalu sediakan makanan kegemaran Kak sue dan ...

Assalamualaikum,hari nie cuti sekolah anak-anak dah habis.Dari pagi Kak Sue sibuk nak siapkan barang-barang anak,segala baju dan stok mak...

Assalamualaikum semua,buatlah kebaikan yang terus hidup walaupun setelah kita mati.Kita sebagai umat islam percaya apa yang kita buat,bai...

Assalamualaikum semua,selamat malam jumaat.Dah baca AlKahfi atau Yassin..?Sebelum kita tidur jom kita amalkan empat amalam baik sebelum k...

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak kongsikan koleksi gambar bunga.Gambar nie semua Kak Sue ambik menggunakan handphone aja,tapi Kak...

Assalamualaikum,apa khabar semua.Sekarang nie cuaca agak panas kan boleh akibatkan sakit kepala kalau terkena haba panas secara berterusa...

Assalamualaikum,hari nie ada temujanji buka Smart Klamp Adik.Sebelum ke klinik Adik di mintak berendam selama dua,tiga jam.Apalagi Adik a...

Assalamualaikum semua,selamat berhujung minggu.Hari nie Kak Sue dan Abang Man buat majlis doa selamat Adik berkhatan.Kami buat di rumah m...

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue sekeluarga nak balik kampung Abang Man.Esok ada nak buat kenduri doa selamat bersempena Adik ber...

Assalamualaikum semua,salam jumaat.Hari nie menu orang berpantang kat rumah nie hari keempat Ikan Haruan Goreng Garing dan Brokoli Tumis ...

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue nak buat pengumuman sikit.Pada peniaga atau peminat Kelapa Laut MAN JAVA  di kawasan Taiping,Per...

Assalamualaikum,hari nie Kak Sue nak kongsi resepi ringkas Asam Pedas Batu Kurau .Ada setengah tempat sebut asam rebus,tapi dalam keluarg...

Assalamualaikum semua,hari nie Adik akan melangkah ke alam dewasa,ecey!Hari nie Adik nak berkhatan,Ibu yang dub,dab..dub dab nie dari sem...

Assalamualaikum,semalam Kak Sue dan Abang Man dah siap tempah tarikh dan check up Adik berkhatan . Ya  lah Adik kan sibuk mintak nak berk...

Assalamualaikum semua.Selamat berhujung minggu bersama keluarga,buat apa hari nie? Kak Sue memula plan nak masak-masak aja kat rumah.M...

Assalamualaikum semua,Kak Sue dan Abang Man terima mesej dari Abang yang sekolah Abang dan Adik bermula cuti untuk penggal pertama bermul...

Assalamualaikum semua,salam Jumaat.Ingatan untuk kita semua..Kalau kita terpesona dengan nikmat dunia yang sementara,kita akan terlepas n...

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue temankan Abang Man ke Sabak Bernam.Ada urusan projek Kelapa Laut.Kalau kat rumah tu pun tak ada bu...

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.