Tempah Tarikh dan Check Up Adik Berkhatan

Assalamualaikum, hai semua. Semalam Kak Sue dan Abang Man dah siap Tempah Tarikh dan Check Up Adik Berkhatan dah. Ya lah Adik kan sibuk mintak nak berkhatan, dah alang-alang cuti sekolah dua minggu nie kami pun setuju lah dengan permintaan Adik tu. Memula nak buat tempahan kat area taman perumahan Kak Sue aja, tapi semua klinik tak buat hari biasa, hanya pada cuti sekolah. Dan tak buat Smart Klamp juga, terpaksa lah kami tempah tarikh dan check up Adik berkhatan di tempat lain..

Tempah Tarikh dan Check Up Adik Berkhatan
Tempah Tarikh dan Check Up Adik Berkhatan


Tempah Tarikh dan Check Up Adik Berkhatan

Kami akhirnya tempah tarikh dan check up Adik berkhatan di Klinik Dr. Rosli, Batang Berjuntai, Selangor. Tak jauh sangat sebenarnya dari rumah kami nie kalau ikut jalan dari Batu Arang. Memula klinik nie pun tak buat berkhatan pada waktu biasa, tapi bila Abang Man bagi tau Adik sekolah di tahfiz dapat lah pelepasan dari doktor.

Kami pun buat temujanji dan tarikh untuk check up pada hari esoknya. Macam biasa lah sekarang nie, sebelum berkhatan kena buat check up dulu, kemudian baru doktor tetapkan tarikh berkhatan pula. Doktor siap pesan suruh datang awal esok untuk check up..

Apapun semoga dipermudahkan semua urusan untuk esok. Kak Sue pula yang rasa cuak dan berdebar, maklumlah Adik nie manja dan anak bongsu. Risau lah juga kan. Adik bakal melangkah ke alam dewasa dan boleh solat dengan orang dewasa dah lepas nie. Lepas tu Adik nie kan, dok sibuk nak jadi imam macam kawan-kawan dan abang senior kat tahfiz tu. Selamat melangkah ke alam dewasa ya anak Ibu..

Post a Comment

0 Comments