Assalamualaikum, selamat petang semua kawan-kawan. Lama jugak tak menjengah ke blog saya yang tak seberapa nie. Harap semua sihat dan senti...

Assalamualaikum, selamat pagi semua kawan-kawan. Semoga semuanya sentiasa dalam rahmat Allah. Sempena hari guru hari nie Kak Sue nak ucapka...

Assalamualaikum..Selamat pagi semua kawan-kawan..harap kawan-kawan semua sihat di sampaing keluarga tersayang.Cuaca 2,3 hari nie tak berap...

Assalamualaikum dan selamat pagi semua..harap semua berada dalam keadaan sihat ja semua.Hari nie baru ada kerajinan nak masukkan resepi L...

Assalamualaikum..Selamat Pagi,lama tak up date blog saya yang tak seberapa nie..ehehe..apa habaq semua..moga semua sihat-sihat saja,dal...

Assalamualaikum semua..berjumpa kita lagi kali ini.Hari nie masih lagi resepi tentang Puding..maklum lah cuaca agak panas sekarang,petang...

Assalamaualaikum, hai semua. Salam Jumaat yang penuh keberkatan. Pagi nie Kak Sue nak kongsi dengan korang resepi Puding Koktail pula denga...

Assalamualaikum,Selamat Petang semua..Jumpa lagi kita kali nie di Blog Kak Sue yang tak seberapa nie..harap semua ceria dan sihat-sihat a...

Assalamualaikum semua..harap semua berada dalam keadaan yang sihat dan ceria di samping keluarga tersayang..Dalam beberapa hari nie cuaca...

Assalamualaikum,Selamat pagi semua.Hari tu teringin nak makan Lasagna jadi pepagi dah mencari barang-barang nak buat Lasagna nie.Kali pert...

Assalamualaikum..Salam ceria semua..apa khabar kawan-kawan semua..harap semua sihat la ye dalam cuaca yang tak menentu nie kan..hari nie ...

Assalamualaikum semua,salam ceria.Kali nie Kak Sue nak kongsi resepi Kuih Talam Suji  pula yang saya ambil dari MyResepi  tengok macam mud...

Assalamualaikum,Selamat petang semua..hari nie tetiba rajin la pulak nak buat kuih..lepas ja masak tengahari tadi terus la bancuh buat K...

Assalamualaikum,Selamat Pagi Semua dan Selamat Berhujung Minggu..semalam merupakan Hari yg Istimewa untuk anak teruna Shu yg no2..Mohd Sy...

~Assalamualaikum..Selamat pagi semua..semoga kita semua sentiasa dalam keberkatan dan lindungan Allah ya..pagi nie Shu nak kongsi resep...

Assalamualaikum...apa khabar kawan-kawan semua hari nie..moga ceria saja hari nie no..ptg tadi terasa nak makan Puding la pulak..teringat...

Assalamualaikum..hai semua..lama betul tak up date blog Shu yang tak seberapa nie..maklumlah sibuk dengan anak2 yg bersekolah..dengan keje...

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.