Sanah Helwah Abang Sayang

Assalamualaikum, hai semua. Pejam celik tahun nie dah cukup dah umur anak Kak Sue si Abang 21 tahun. Sanah Helwah Abang Sayang.. Ibu doakan Abang selalu menjadi anak yang baik, yang soleh, yang lembut hatinya dan menyejukkan hati semua orang. Macam biasa lah rutin setiap tahun dan setiap hari lahir orang yang Kak Sue sayang harus kena simpan kat sini..

Sanah Helwah Abang Sayang
Sanah Helwah Abang Sayang


Sambutan Hari Lahir Abang Yang ke 21 Tahun

Sekejap betul rasa dah sampai ke sambutan hari lahir Abang yang ke 21 tahun. Masa sekarang nie memang laju betul kan. Tau-tau nanti dah masuk bulan dua, dah masuk tahun baru lagi..

Sanah Helwah Abang Sayang
Sanah Helwah Abang Sayang

Tahun nie pun masih rutin kejutan hari lahir sebelah malam sehari sebelum tarikh hari lahir Abang. Cuma tahun nie kami buat awal dua jam sebab nampak Abang dah penat balik kerja dah tau dah mesti nak tidur awal.

Tahun nie juga belum ada plan nak buat makan-makan kat luar sebab bila masing-masing dah bekerja nie, bukan pula office hour punya kerja.. susah sikit dah nak plan. Balik kerja masing-masing dah penat. Nak ambil off day nak kena plan betul-betul hari apa yang semua orang free..

Sanah Helwah Abang Sayang
Sanah Helwah Abang Sayang

Nasib lah hadiah dah awal-awal beli hari tu. Tu pun hari lahir Abang tu, Kak Sue masakkan makanan faveret Abang, Ayam Masak Merah. Bukan lah apa pun kan, sebagai tanda ingatan dan kasih sayang aja. Bila dah besar nie anak-anak dah tak kisah sangat, bab sambutan atau hadiah pun. Cuma Kak Sue memang suka kalau ada hari penting tu nak lah tinggalkan kenangan yang manis dan baik untuk dikenang..

Tahun nie Kak Sue berdoa dan sangat-sangat berharap semua urusan Abang yang tertunda dan ujian yang penuh luka dan airmata untuk kami sekeluarga selama bertahun-tahun nie akan berhenti untuk tahun 2023 nie. Apapun Kak Sue sangat yakin, setiap ujian yang Allah beri pada kita pasti ada hikmahNya yang tersembunyi..

Sanah Helwah Abang Sayang
Sanah Helwah Abang Sayang

Akhir sekali, semoga cukupnya umur Abang pada 21 tahun nie, Kak Sue sebagai Ibu, berdoa semoga Abang lebih matang dalam membuat setiap keputusan dan tindakan. Dan semoga Allah selalu jaga Abang dalam rahmat kasihNya, juga dimudahkan semua urusan Abang, ya nak ya.. Aamiin Ya Rabb.. Ibu dan keluarga kita akan sentiasa ada dengan Abang walau apapun. We love so much.. sampai syurga Allah ❤️


Korang boleh juga baca Sanah Helwah Abang Sayang 2022

Post a Comment

9 Comments

  1. sanah helwah abang semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan umur yg panjang. dah dewasa anak kak sue..

    ReplyDelete
  2. Sanah helwah buat anakandanya. Semoga sentiasa didalam rahmat Allah swt. ;)

    ReplyDelete
  3. sanah helwah buat anak kak sue :) Mesti abang seronok dapat makan ayam masak merah kegemarannya pada hari lahirnya.

    ReplyDelete
  4. Semoga Abang sihat dan berjaya..aaminn.

    ReplyDelete
  5. Anak sulung saya juga dipanggil abang dan kini baru berusia 20 tahun

    ReplyDelete
  6. Happy birthday abang! Moga berjaya dunia akhirat.. Aamin

    ReplyDelete
  7. hepi belated besday abang ittewww.. 🎂🎂

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️