Cerita Young Living Lagi

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi Cerita Young Living Lagi dengan korang. Lama juga kan Kak Sue tak bercerita pasal Young Living nie. Sibuk betui sampai tak sempat nak update kat sini, sibuk apa pun tak tau lah kan.. hehehe.. 

Cerita Young Living Lagi
Cerita Young Living Lagi


Cerita Young Living Lagi

Sebenarnya kan sebelum nie Kak Sue cuma pakai ja Young Living nie untuk diri sendiri dan keluarga aja pun. Tapi lama kelamaan bila dah tau kelebihan dan kebaikan yang ada pada Young Living nie Kak Sue terus jadi ahli Young Living dalam tahun nie. Dan untuk info korang, untuk jadi ahli kita hanya perlu beli set PSK untuk melayakkan kita menjadi ahli. Memang berbaloi sangat sebab Essential Oil atau EO dalam set PSK nie semua best-best. Selain tu korang juga akan dapat dua pek NXR, Thieves dan beberapa barangan lain lagi tau..

Cerita Young Living Lagi
Set PSK Young Living

Tambah best lagi bila jadi ahli Young Living nie bila nak top up stok EO kita dapat harga ahli. Pulak tu siap ada support group dan kelas setiap minggu lagi tau. Dalam group yang Kak Sue join memang banyak sangat perkongsian tentang Young Living. Leader-leader semua baik-baik belaka. Kadang tu bukan setakat cerita tentang Young Living sahaja, tapi ada juga perkongsian macamana nak cantikkan gambar dan buat poster Young Living kita sendiri. Menarik sangat tau..

Dan.. semestinya korang tertanya-tanya dan nak tau, apa lah kelebihan dan kebaikkan yang ada pada Young Living nie kan. Sekarang nie pun Kak Sue tengok ramai dah orang dah mula gunakan Young Living sebagai salah satu rutin harian. Ya lah benda bagus kan, tentu lah jadi pilihan ramai. Okay lah jom kita sambung sembang lagi tentang Young Living nie kat bawah nie..

Cerita Young Living Lagi
Set PSK EO Young Living 

Young Loving EO nie adalah sebatian aromatil semulajadi yang di esktrak dari batang, kulit, bunga, daun, resin dan lain-lain lagi. Selain tu, pada bahagian tertengu tumbuhan nie sebenarnya ada essense of plant tau, essense tu lah yang ada kelebihan untuk membantu tumbuhan hidup dengan baik dan ada seft healing yang kita panggil Immune System Of The Plant..

Jadi.. sebab tu lah antara ikhtiarnya, kita gunakan EO nie untuk membantu support kekurangan yang ada pada tubuh badan kita nie.. Biiznillah.. apapun semua dengan izin Allah kan. Kita nie cuma ikhtiar dengan alam semulajadi yang Allah jadikan bermanfaat untuk hambaNya..

Cerita Young Living Lagi
NXR Young Living

Yang bagusnya lagi.. EO Young Living nie satu-satunya EO yang dikhtiraf oleh KKM tau. Jadi kita tak perlu risau untuk gunakan barang dari Young Living nie kan. Korang yang mana berminat nak cuba atau nak tanya-tanya dulu pasal Young Living nie boleh lah cari Kak Sue nanti ya.. jumpa lagi nanti.. papai.. 💙


Post a Comment

4 Comments

  1. love sgt..Ayu now ada 4...bilik sorang satu plus kat opis. Ibu pun dah start guna...

    ReplyDelete
  2. oo baru tau EO Young Living nie satu-satunya EO yang dikhtiraf oleh KKM

    ReplyDelete
  3. kalau produk yang baik akan menghasilkan kesan yang bagus juga...terbaik

    ReplyDelete
  4. kalau sudah ada kelulusan KKM pengguna tidak perlu risau risau dan rasa takut lagi akan sampingan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️