Assalamualaikum, hai semua. Macam yang kita semua tahu tahun nie semua peniaga tak dapat meniaga macam biasa. Memula tu risau lah juga kan,...

Assalamualaikum, hai semua. Kelapa Laut Man Java | Open Order Pasar Ramadhan Online 2020 . Tahun nie dalam sejarah sebab pertama kali kami ...

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue harap korang semua sihat sejahtera saja dekat rumah dengan keluarga masing-masing tu ya. Apapun kali ni...

Assalamualaikum, hai semua. Rasa macam lama tak kongi masakan Kak Sue kat sini kan. Sejak PKP nie rasa macam masa penuh dari hari biasa. Ok...

Assalamualaikum, hai semua. Macam kita semua dah sedia tau  Perintah Kawalan Pergerakan Bersambung Lagi , selama dua minggu. Haa.. disebabk...

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.