Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

Assalamualaikum, hai semua. Jom Ubah Hidup Dengan Kuasi Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes. Haa.. menarik kan baca tajuk entri kali nie. Zaman sekarang nie kita kena pandai ambik dan belajar dengan peluang yang ada untuk perbaiki diri kita. Takan kita asyik nak berada di tahap yang sama sampai bila-bila kan. Sekurang-kurangnya ada usaha ke arah untuk lebih baik dan berjaya. Sebab tu Kak Sue nak ajak korang Jom ubah hidup dengan kuasai pontensi diri, kewangan dan bisnes, tapi kat mana.. dengan sapa.. jom Kak Sue sambunh lagi kat bawah nie ya..

Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes
Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

Jom Ubah Hidup Dengan Kuasi Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

Tadi kat atas Kak Sue ajak korang jom ubah hidup dengan kuasi pontensi diri, kewangan dan bisnes kan. Sekarang nie Kak Sue nak bagi tau dengan korang yang Richworks International Sdn Bhd dengan sukacitanya telah melancarkan program baru NAK UBAH HIDUP 2019 - KUASAI POTENSI DIRI, KEWANGAN DAN BISNES nie akan dianjurkan secara live 30 Ogos hingga 1 September 2019 nanti di Setia City Convention Center (SCCC). Setelah 11 tahun ditubuhkan, lebih 700,000 peserta telah hadir ke program yang dianjurkan oleh Richworks.

Untuk info korang, ramai antara mereka yang hadir, telah berjaya merubah diri mereka dari hidup biasa-biasa menjadi luar biasa dengan berniaga. Apa yang lebih menarik, ramai dari mereka asalnya datang dengan keadaan kusut. penuh bermasalah, tekanan kewangan dan beban hutang sekeliling pinggang..

Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes
Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

Selain dari itu, ramai yang berniaga tanpa ilmu perniagaan yang betul menyebabkan bisnes mereka susah naj berkembang. Malahan merekan terpaksa berhadapan dengan cabaran untuk membuat jualan bulanan yang tinggi dan konsisten. Dan nie juga mempengaruhi tahap kewangan dan pendapatan mereka sampai sebabkan ramai antara mereka nie terpaksa menangung beban hutang bisnes yang mempengaruhi keadaan hidup mereka..

Tapi.. lepas mereka hadirkan diri beberapa program Richworks nie, ramai dah mula nikmati hidup yang lenih baik dengan kebanyakkannya muncul sebagai usahawan berjaya di dalam pelbagai bidang sebab merekan berjaya ambil tindakan ubah hidup mereka untuk keluar dari kepo.ponh bebanan masalah dan tekanan kewangan..

Dan.. kalau korang nak tau sehingga hari nie, Dr Azizan Osman pemilik dan sebagai Master Coach Richworks telah berjaya melahirkan ramai usahawan jutawan dan banyak menyumbang kepada perkembagan dan kemajuan bidang keusahawan di negara ini. Antaranya kemajuan anak-anak bangsa dengan rekod peningkatan pencapaian usahawan melalui program bisnes dan pemasaran hanya dalam tempoh seaeal 3 bulan sehingga 18 bulan.

Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes
Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri,Kewangan  dan Bisnes

Bergelar jutawan seawal usia 32 tahun melalui syarikat yang diasaskannya pada 2008, Azizan meneruai Richworks Intetnational Sdn Bhad, kini merupakan peneraju seminar latihan dan pencetys pembangunan keusahawanan dan pemasaran.

Richworks melihat program ini sebagai peluang kami untuk membantu lebih ramai orang dengan berkongsi ilmu bagaimana mereka boleh Ubah Hidup dengan menguasai pontensi diri, kewangan dan bisnes.

Kami yakin, Program Nak Ubah Hidup yang kami sasarkan pada bulan Ogos ini sempena Merdeka 2019 akan dihadiri oleh lebih 10,000 peserta selari dengan misi kami untuk melahirkan lebih ramai bakal usahawan. Program ini akan menjadi pencetus titik perubahan dalam kehidupan mereka apabila mereka sedar dan tahu bagaimana program ini boleh bantu ubah hidup mereka dari Zero ke Jutawan hanya dengan berniaga.

Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes
Jom Ubah Hidup Dengan Kuasai Potensi Diri, Kewangan dan Bisnes

"Ramai di luar sana merasai bahang daripada tekanan ekonomi dan saya melihat ia semakin mencabar terutama buat mereka yang berpendapatan tetap, rendah atau sederhana dan golongan yang tidak bekerja, ditambah dengan kesan peningaktan harga barang dan kesan daripada kenaikan kos barangan dari luar negara disebabkan nilai tukaran ringgit yang lemah buat masa ini"

Azizan berkata, beliau sebagai individu mungkin tidak mampu memgubah ekonomi dunia tetapi melalui platform program ini yang merupakan inisiatifnya dipercayai dapat membantu lebih ramai orang, terutamanya Melayu untuk memperkasakan diri dan bangsa denfan ilmu dan formula untuk melonjakkan keupyaan diri.

"Mungkin tidak semua akan menghargai perkongsian ilmu bernilai ini tetapi mudah-mudahan ia dapat membantu mereka yang komitef dan perlukan bimbingan daripada ilmu dan pengalaman saya selama ini untuk membina kehidupan dan tahap kewangan yang luar biasa, InsyaAllah."


"Selain dari itu, jika sebelum ini Richworks adalah sinonim dengan Program Instensif Magnet Kekayaan & Kejayaan (IMKK) yang telah berakhir pada bulan November 2018, kami yakin isi kandungan. Program Nak Ubah Hidup ini akam 10 kali lebih berimpak dari Program IMKK kerana program baru ini dapat membuka peluang kepada lebih ramai rakyat Malaysia untuk memahami pontensi sebenar diri mereka melalui ilmu serta pengalaman dan kesilapan saya untuk mereka mengubah dan memperbaiki diri, hidup dan tahap kewangan mereka menjadi luar biasa" kata Azizan lagi..

Korang yang nak Ubah Hidup untuk lebih baik dan berjaya harus join tau program nie nanti. Pendaftaran dah mula dibuka tau dan macam biasa nak tau lebih detail Kak Sue kongsikan kat bawah nie..



Program Nak Ubah Hidup

Pendaftaran
www.nakubahhidup.com

No Tel
1 300 84 2424

Website
 www.nakubahhidup.com

Facebook

Instagram
@azizanosmanofficial

Twitter

Youtube

Email
inquiries@richworks.com.my



Post a Comment

18 Comments

  1. memang bagus program sebegini. untuk tingkatkan keyakinan diri

    ReplyDelete
  2. seminar dia mmg bagus, ramai dah berjaya

    ReplyDelete
  3. It's always good to learn more about how to change yourself for better

    ReplyDelete
  4. best join program seminar macam ni, makin bermotivasi nak berjaya dalam hidup

    ReplyDelete
  5. Bgus sangt program mcm ni.. Bersmenagat kalau ppergi ramai2..kalau brsemangat kalau motovator tu bagi motivasi yangberguna mcm dr azizan ni

    ReplyDelete
  6. Dr azizan ni kalau buat motivasi bagus..aura dia tu smpi pengaruh org..hehe

    ReplyDelete
  7. Betul kak su...nak ubah diri kena effort join program macam ni

    ReplyDelete
  8. Bagus Seminar Dr. Azizan ni, teringin nak pergi kalau masa tu sesuai.. dan tak ada apa-apa komitmen kan kak.

    ReplyDelete
  9. Nak ubah diri boleh la join seminar ni kan.. bagus sgt .

    ReplyDelete
  10. Yang nk tau macam mana nak naik kan potensi diri kena joint program ni

    ReplyDelete
  11. Tiap kali dia buat kelas macam ni, memang ramai pun yang join kan..

    ReplyDelete
  12. Oh his kind of motivational talk is good to boost semangat kan.

    ReplyDelete
  13. kalau kita ada wawasan dan inginkan perubahan boleh pergi kem motivasi ni kan..

    ReplyDelete
  14. semua patut pergi batus lah inti pati seminar ni

    ReplyDelete
  15. Ramai yang join seminar beliau ni akan berjaya.

    ReplyDelete
  16. da kurus dah ekk azizan ni :)
    ada nampak iklan dia tepi highway.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️