Sanah Helwah Sayang

Assalamualaikum, hai semua! Sanah Helwah Sayang . Hari nie hari lahir kesayangan Kak Sue, Abang Man. Sebenarnya Kak Sue nak buat kejutan ha...

Assalamualaikum, hai semua! Sanah Helwah Sayang. Hari nie hari lahir kesayangan Kak Sue, Abang Man. Sebenarnya Kak Sue nak buat kejutan harijadi untuk Abang Man tapi sebabkan masa yang agak sibuk, dah macam lari sikit plan yang dirancang. Tahun nie pun macam tak dapat nak buat sambutan sebab tarikh hari lahir Abang Man jatuh di bulan puasa. Apapun sekali lagi Sanah Helwah sayang ❤

Sanah Helwah Sayang
Sanah Helwah Sayang

Sanah Helwah Sayang

Macam biasa, Abang Man selalu tak ingat tarikh hari lahir sendiri. Malam tadi, bila Kak Sue dan Kakak wish harijadi Abang Man macam terpingga-pingga.. eh birthday Abah ke? Boleh macam tu kan.. hahaha! Tambah pula bulan puasa macam nie memang sibuk gila-gila punya. Rutin tu dari pagi sampai lewat malam, tapi bukan lah bekerja sampai tak ingat ganjaran di bulan Ramadhan yang istimewa nie. Ingat.. cuma masa memang ketat sikit..

Kak Sue akan teruskan juga plan asal nanti untuk sambutan harijadi Abang Man. Walaupun Abang Man tak kisah, tapi Kak Sue memang jenis suka meraikan orang yang Kak Sue sayang, tambah suami, anak-anak dan keluarga kan. Sehabis boleh nak juga buat sikit-sikit tanda ingatan dan kasih sayang dari Kak Sue.

Sanah Helwah Sayang
Sanah Helwah Sayang
Sekali lagi, Sanah Helwah Sayang.. semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah, diberi kesihatan yang baik, umur yang bermanfaat, rezeki yang murah dan berkat, dipermudahakan semua urusan dunia dan akhirat.. aamiin ya rabb.. Love you more Sayang ❤❤❤

You Might Also Like

3 ulasan

  1. Sanah Helwa abg man ketua keluarga kak sue. semoga panjang umur murah rezeki dan bahagia bersama kak sue hingga akhir hayat.

    ReplyDelete
  2. sanah helwah abg man.. semoga panjang umur dan murah rezeki

    ReplyDelete
  3. Happy birthday Man Java ! :):)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.