Lazada Riang Ria Raya Sale

Assalamualaikum, hai semua. Tak lama lagi kita bakal sambut Aidilfitri pula kan. Sana-sini orang berkongsi jualan murah dan macam-macam lagi. Kak Sue pun tak terkecuali juga nak kongsi dengan korang Lazada Riang Ria Raya Sale sempena sambutan raya tak lama lagi. Jom Kak Sue kongsikan dengan korang apa yang menarik tentang Lazada Riang Raya Sale untuk kali nie ya. Ada banyak pilihan barangan dan tawaran  yang tak kurang hebat.. menarik kan.. jom kita tengok jom..

Lazada Riang Ria Raya Sale
Lazada Riang Ria Raya Sale

Kempen Lazada Riang Ria Raya Sale

Sekarang nie semua senang dah kalau nak shopping. Tak payah susah-susah nak keluar memandu, nak cari parking dan bersesak kat mall. Shopping online pun boleh, tu yang Kak Sue nak kongsi dengan korang Kempen Lazada Riang Ria Raya Sale sempena sambutan raya kat korang nie. Semua dihujung jari sekarang, senang kan..

Lazada Riang Ria Raya Sale akan bermula dari 1 hingga 4 Jun 2018, dengan tawaran eksklusif dan diskaun sehingga 90% dari pelbagai pilihan produk termasuk tawaran eksklusif dari lebih daripada 30 jenama antarabangsa. Antara pilihan jenama yang ditawarkan kat Lazada ialah Asus, Watsons, Carlo Rino, Poney, Levi's, Siti Khadijah, Samsung, Panasonic, Tesco, Maybelline, Nivea, Huggies, PetPet, Philips, Clarks, Logitech dan banyak pilihan lain lagi tau..

Lazada Riang Ria Raya Sale
Lazada Riang Ria Raya Sale
Selain dari tu, Riang Ria Sale nie juga akan menawarkan Jualan Flash ada lebih daripada 600 voucher, tawaran Essential Raya dan Buffet Buka Puasa, Tawaran Buddle dan Rakan Kongsi Eksklusif. Haa.. menarik kan, macam-macam tawaran ada. Kak Sue pun teruja juga nak shopping raya kat Lazada nie bila dapat tau banyak tawaran menarik macam nie. Bila ada sale macam nie lah kita kena rebut peluang dan dapat berjimat kan..

Yang terakhir dan menarik Kak Sue nak kongsi dengan korang Tawaran Duit Raya Shakin dan berpeluang memenangi voucher tunai RM50. Dengan nilai nie, boleh juga buat tambah-tambah bila nak shopping kat Lazada nanti kan, sapa nak bagi. Nak tak voucher tunai? Haa.. meh Kak Sue kongsikan langkah mudah untuk korang ikut kat bawah nie cara nak menang Duit Raya Shakin

Cara Menang Duit Raya Shakin

1. Muat turun, log masuk Apps Lazada  dan daftar
Lazada Riang Ria Raya Sale

2. Screenshot jadual kat bawah nie, senang nanti korang nak ingat bila nak shake-shake..
Lazada Riang Ria Raya Sale

3. Log in akaun dan korang kena kekal kat laman utama. Sedia untuk shake handphone korang
Lazada Riang Ria Raya Sale

Ingat tau, korang kena shake setiap hari handphone korang dari 22 Mei hingga 4 Jun nanti. Masa 5.30 pagi, 12.30 malam dan 9.30 malam. Mana tau ada rezeki korang kan.

Lazada Riang Ria Raya Sale

Haa.. senang ja kan cara nak menang Duit Raya Shakin dari Lazada nie kan. Korang ikut ja step yang Kak Sue kongsi kat atas tu ya. Untuk terma dan syarat korang boleh klik link nie MyCampaign Riang Ria Raya Shakin Deals Mega. Selamat berpuasa dan selamat menyopping korang.










Post a Comment

10 Comments

  1. Best kak main shake2 Tu bikin ketagih tau

    ReplyDelete
  2. Bestnya..games shake2 tu. Nk try nanti. Hope ada rezeki 😉

    ReplyDelete
  3. Bestnya..games shake2 tu. Nk try nanti. Hope ada rezeki 😉

    ReplyDelete
  4. Perghhh 90% diskaun tu kak. Menarik sangat ni. Nak start shopping kat lazada lah lepas ni.

    ReplyDelete
  5. Akak dah start shake shake belum.. Saya dah shake shake tapi xde rezeki lagi

    ReplyDelete
  6. Lenne suka main shake shake tu, buatkan kita ketagih and tepati masa. Haha!

    Lenne Zulkiflly Blog

    ReplyDelete
  7. hati-hati shake kang nanti terlepas fhone dari tangan..hihihi

    ReplyDelete
  8. wahhh syok shake-shake and win...

    ReplyDelete
  9. wahh best tu..shake shake boleh menang hehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️