Hari-Hari Yang Sibuk

Assalamualaikum, hai semua! Dalam minggu nie boleh dikatakan Kak Sue dok mengadap hari-hari yang sibuk juga. Kemahin lagi, macam kerja besar dan banyak sangat kan. Acah sangat kata Kakak, hehehe.. Kak Sue dan Abang akan tempuh hari-hari yang sibuk dalam dua minggu sebelum kita semua nak sambut bulan Ramadhan. Ya lah, nak kena siapkan semua order peniaga Pasar Ramadhan kan. Macam tu lah kami setiap tahun, Alhamdullilah..

Hari-Hari Yang Sibuk
Hari-Hari Yang Sibuk

Hari-Hari Yang Sibuk

Dua minggu nie memang nak kena hadap hari-hari yang sibuk setiap hari. Kira macam pick hour lah nie, dengan call, mesej dari peniaga yang nak meniaga Pasar Ramadhan. Kalau yang baru nak mula atau belajar berniaga tu kami akan ajar lah cara-cara nak setting tempat, cara bancuh dan macam-macam lagi lah..

Untuk tahun nie kebanyakan peniaga pun adalah peniaga yang sama dari tahun sebelumnya. Cuma ada beberapa aja peniaga baru. Nie pun kami dah tutup dah order untuk Peniaga Pasar Ramadhan Kelapa Laut Man Java. Bukan apa, takut nanti dok sakan ambik order tak dapat nak siapkan order orang dah satu hal kan. Nanti buat orang marah ja kat kita..

Bulan puasa nie tambah lagi lah sibuk, sebab walaupun kami bekalkan stok Kelapa Laut untuk peniaga-peniaga Pasar Ramadhan kami sendiri pun bernuaga juga. Apapun Kak Sue harap tahun nie kami dan semua peniaga Kelapa Laut Man Java dan semua peniaga lain dipermudahkan urusan, dimurahkan dan dilimpahkan rezeki berterusan, aamiin ya rabb.. Rezeki sama dikongsi, papai!

Jom baca kat sini juga Senarai Peniaga Pasar Ramadhan Kelapa Laut Man Java

Post a Comment

6 Comments

  1. Alhamdulillah... Semakin murah rezeki Kak Sue. Semoga dipermudahkan segala urusan ye kak.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah..
    Moga rutin harian Kak Sue dipermudahkanNYA.

    ReplyDelete
  3. Alhamdulillah. Semoga terus di murahkan rezeki kak sue sekeluarga.

    ReplyDelete
  4. Memang sekarang semakin sibuk kan kak..SA pun sama...entry job pun tengah beratur ni

    ReplyDelete
  5. tgh tgu ni kedondong asam boi...hausss

    ReplyDelete
  6. Memang betul betul buay ye kak

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️