Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall

Assalamualaikum, hai semua! Baru-baru masa Kak Sue pergi food review sempat Kak Sue ajak Abang Man Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall kejap. Saja ja nak cuci mata dan Jalan-Jalan Ke Kaison, rasa macam lama dah tak ke sana.. rindu.. ehehe.. Rindu ada makna tu kan..

Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall
Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall

Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall

Kalau Jalan-Jalan Ke Kaison memang tak sah lah kalau kita tak beli apa-apa kan. Paling kurang dua tiga barang mesti dah masuk bakul. Nak pulak barang kat sana semua cantik-cantik dan comel. Sedar-sedar nak penuh bakul, harga pula sangat berpatutan. 

Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall
Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall
Yang baru nie Kak Sue pergi Kaison, Kak Sue beli dua tiga barang untuk Kak Sue dan Kakak. Kalau ke Kaison Kak Sue suka beli barang hiasan atau barang yang boleh buat prop untuk ambil gambar. Cantik-cantik dan murah tau, berbaloi sangat. 

Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall
Jalan-Jalan Ke Kaison Melawati Mall
Kalau korang ke Kaison nie, memang rambang mata. Dari barang keperluan dan hiasan bilik tidur, ruang tamu, dapur sampailah barang-barang deko yang comel dan menarik sangat. Barang hiasan kat rumah Kak Sue pun banyak dari Kaison selain Ikea. Korang suka tak pergi Kaison? Kalau suka, boleh lah geng dengan Kak Sue.. ehehe.. Jumpa lagi ya korang dengan entri Jalan-Jalan Shopping Kak Sue yang lain, papai!


9 comments

  1. Masuk Kaison ni mesti ada aje barang nak beli kan kak Sue.

    ReplyDelete
  2. Memang rambang mata masuk kaison kak sue...eh tgk tuh nk beli tgk nih nak beli

    ReplyDelete
  3. Suka...hehehe...bila masuk jadi ralit kak....sebab semua cantik....semua menarik..

    ReplyDelete
  4. Tak pernah pergi Kaison tapi ramai juga cakap memang rambang mata bila dah mula masuk.

    ReplyDelete
  5. Suka masuk kaison nie.. Macam-macam ada..

    ReplyDelete
  6. minggu lepas akk ke Kaison dgn anak KC Iman..penat melayan dia membeli bunga sbb dia nak hias rumah..hehe

    ReplyDelete
  7. Lama tak singgah Kaison, Kalau singgah pasti berjam dalam tu... ok dekat raya nanti nak pergi!

    ReplyDelete
  8. Memang best kaison..tengok org beli dan deko mcm best.

    Saya ni..tangan xde seni. Nk kena belaja dgn kak su

    ReplyDelete
  9. Kaison ni mmg best, Del suka juga pergi. Cuci mata. X taw la klo ade peluang gi Kaison Jepun mesti lagi banyak barang

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤