Tisu Lembap Antibakteria Aiken

Assalamualaikum, hai semua! Rasanya ada antara kita dah sedia tau dah kan jenama Aiken. Jenama yang dipercayai sebagai produk penjagaan sejak 3 dekad lalu. Kali nie Kak Sue nak kongsikan dengan korang produk baru Tisu Lembap Antibakteria Aiken. Selalu yang kita tau bedak badan kan, tapi kali nie Tisu Lembap Antibakteria Aiken pula. Menarik kan, Kak Sue memang sentiasa ada stok tisu lembap dalam handbag, walaupun tak ada nak kecik untuk kebersihan kan..

Tisu Lembap Antibakteria Aiken
Tisu Lembap Antibakteria Aiken

Tisu Lembap AntiBakteria Aiken

Tisu lembap Antibakteria Aiken nie, boleh menyingkirkan 99.9% bakteria tau. Juga memberikan haruman dan meninggalkan kelembapan pada kulit. Bakteria dan kuman tak dapat dilihat dengan mata kasar tapi sentiasa hidup dan ada disekeliing kita. Bakteria dan kuman juga membiak dengan cepat dan mampu sebarkan pelbagai penyakit. Salah satu cara berkesan untuk memcegahnya adalah dengan penjagaan tangan supaya sentiasa bersih..

Tisu antibakteria nie memang berguna bila kita sibuk dengan rutin harian kita. Mengelap trolley barangan, pemegang bakul ataupun selepas memilih barangan runcit yang mudah rosak seperti daging, sayur-sayuran, buah-buahan mampu membantu kurangkan penyebaran bakteria merbahaya

Tisu Lembap Antibakteria Aiken juga menyediakan pembersihan serta merta sebab senang nak kita nak bawa kemana-mana, samada di dalam kereta atau pun handbag. Kita boleh gunakan untuk aktiviti luar, travel, berkelah, ke tandas awam, kawasan taman dan lain-lain lagi. Macam kat pam petrol tak sediakan kawasan membasuh tangan yang berdekatan, pek tisu antibakteria sesuai dijadikan alternatif untuk membersihkan tangan kita

Tisu Lembap Antibakteria Aiken sesuai untuk digunakan oleh seluruh ahli keluarga dan boleh didapati dalam dua variasi menarik untuk dipilih..

TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN - PERLINDUNGAN ESTRA

Tisu Lembap Antibakteria Aiken
Tisu Lembap Antibakteria Aiken - Tea Tree Oil
Ditumus khas dengan Minyak Tea Tree yang terkenal dengan manfaat pmbersih semulajadi untuk meningkatkan perlindungan. Ia memyegarkan serta membersihkan kukit daripada kekotoran, serta lebihan minyak dengan pantas supaya meninggalkan kulut berasa lebih bersih, lembut dan menyegarkan. Produk ini telah diuji secar dermatologi, ia selamat digunakan oleh seisi keluarga dan adalah 100% bebas alkohol

TISU LEMBAP ANTIBAKTERIA AIKEN - PELEMBAPAN EKSTRA

Tisu Lembap Antibakteria Aiken
Tisu Lembap Antibakteria Aiken - Aloe Vera
Diperkaya dengan Aloe Vera untuk kelembapan yang selesa pada kulit, Tisu Lembap Antibakteria Aiken menyingkirkan 99.9% bakteria berbahaya sambil mengekalkan kesegaran, kelembapan, serta memberikan anda kulit yang lembut. Tisu ini diperbuat dari fabrik bertekstur lembut yang membersih tanpa sebarang ketidakselesaan. Ia menjadikan kulit anda berasa segar dengan bau yang menyenangkan. Tisu Lembap Antibakteria Aiken adalah 100% bebas alkohol, telah diuji secara dermatoligi dan selamat digunakan oleh seluruh ahli keluarga

Tisu Lembap Antibakteria Aiken nie boleh didapati pada harga 

RM 6.50 * (Semenanjung)

RM 6.80* (Sabah & Sarawak)

Harga tersebut untuk pek berkembar dan ada 20 helaian di dala setiap pek. Boleh didapati di semua pasaraya terkemuka, pasaraya hyper dan farmasi seluruh negara.

Post a Comment

13 Comments

  1. macam2 brand guna wet tissue ni sebab ni adalah benda wajib yang dibawa kemana saja. nak tanggal mekap. lepas habis stock skrang rasanya nak cuba yang ni pulak =)

    ReplyDelete
  2. Tisu lembap ni PC belum pernah guna kak Sue...kalau jenama lain ada juga guna..tapi ni tengok ada extra moisturising aloe vera..menarik..membersih dan merawat juga ni nampaknya..boleh cuba..

    ReplyDelete
  3. memang sangat bagus tisu lembab dari Aiken ni...Sebab dia 100% natural

    ReplyDelete
  4. Bagus wet tissue ni sebab ada untuk antibakteria. Memang kena ada wet tissue ni dalam bag.

    ReplyDelete
  5. kalau dah brand aiken ni memang confident nak pakai kan kak.. bath foam dia pun saya suka

    ReplyDelete
  6. wahhh aiken pon dah ada tisu basah. Boleh try cari jugakla ni.

    ReplyDelete
  7. Kena ada satu dlm handbag ni kak. Utk protection dan senang nak guna especially utk anak2.

    ReplyDelete
  8. saya suka bawak wipes kalau ada stok kat rumah..bukan apa spare kalau masa keluar, time ke toilet tak ada sabun cuci tangan..

    ReplyDelete
  9. Yang aloe vera tuh nak habis dah saya pakai kak..buat tanggal mekap

    ReplyDelete
  10. Wet tissue aiken ni memang best Marsha buat travel

    ReplyDelete
  11. kalau dah brand aiken mmg rasa konfident laa

    ReplyDelete
  12. Kalau nampak dekat farmasi nanti nak belilah macam menarik jer..nak cuba jugak

    ReplyDelete
  13. Lia tak pernah cuba tisu lembap jenama Aiken ni lagi tau. Rasa nak cuba lepas ni letak dalam handbag.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️