Jom ke Booth Traveloka di KL2017

Assalamualaikum, hai semua! Sekarang nie negara kita, Malaysia menjadi tuan rumah kepada Sukan SEA 2017 dan telah dirasmikan pada 19 Ogos 2017 baru-baru nie di Stadium Bukit Jalil Kuala Lumpur. Sukan SEA nie juga akan berlangsung dari 19 Ogos hingga 30 Ogos nanti dengan berbagai acara yang telah disusun mengikut jadual. Sukan SEA ke 29 nie juga dikenali dengan  Kuala Lupur 2017 iaitu KL2017. Negara peserta adalah semua ahli Perseketuan Sukan Asia Tenggara ( SEAGF ) iaitu Brunie, Filipina, Indonesia, Thailand, Timor Leste, Vietnam dan negara kita sendiri Malaysia. Dan paling menarik Traveloka adalah salah satu sponsor untuk sukan SEA kali nie, juga ada kempen dan aktiviti menarik yang disedikan oleh Traveloka. Haaa.. menarik kan.. kalau korang nak tahu Jom ke Booth Traveloka di KL2017 jom..

Jom ke Booth Traveloka di KL2017
Jom ke Booth Traveloka di KL2017

Traveloka Penaja Emas Sukan Sea 2017

Sebagai penaja Emas Sukan SEA 2017, bersama dengan penaja lain akan membuat acara nie menjadi satu kenangan pada orang ramai. Kenapa.. sebab Traveloka akan melancarkan kempen dan aktiviti di Booth Sukan SEA untuk semua yang datang ke sana.. haa.. best kan? Bagi yang belum tahu meh Kak Sue nak kongsikan kat sini Traveloka nie kan adalah sebuah laman E dagang pelancongan yang menyediakan perkhidmatan termurah ke semua destinasi dan juga tawaran hotel dengan harga istimewa yang sangat menarik.. best kan! Juga merupakan Officila Online Travel Partner bagi Sukan SEA kali ini. Jom Kak Sue nak konsgikan pasal kempen yang akan di adakan oleh Traveloka nie jom..

Jom ke Booth Traveloka di KL2017

Kempen utama akan diadakan pada permulaan Sukan SEA Hello Malaysia ! dan Go S.E.A. ! Kempen utama ini akan memberi peluang perjalanan seumur hidup tau. Menarik kan! Untuk Hello Malaysia! Traveloka akan membawa korang ke serata Malaysia secara lebih dekat. Kak Sue pun belum habis lagi jelajah satu Malaysia nie. Manakala untuk kempen Go S.E.A. ! pula akan membawa korang ke tempat-tempat menarik di Asia Tenggara. Yang nie pun Kak Sue belum pernah pergi juga..

Jom ke Booth Traveloka di KL2017

Jom ke Booth Traveloka di KL2017

Selain dari kempen utama tadi Traveloka juga menganjurkan pertandingan menarik dan tawaran untuk penerbangan dan hotel di booth mereka di Stadium Bukit Jalil. Korang boleh sertai ;photo booth' dan play card contest dan berpeluang memenangi hadiah -hadiah berjumlah sehingga RM200,000 tau! Menarik sangat kan. Selain dari tu korang boleh makan-makan di on ground booth dan live feed akan upadate setiap acara Sukan SEA yang berlangsung. Tunggu apa lagi, jangan lupa singgah ke booth Traveloka nanti tau.. korang juga boleh download secara percuma aplikasi Traveloka di Google Play atau App Store





Post a Comment

5 Comments

  1. Bagusnya Traveloka sponsor emas untuk sukan sea. Kalau dekat lama dah ana ke sana kak. Tgk live update dekat tv je lah yg mampu.

    ReplyDelete
  2. Wah menarik hadiah dia...memag kalau nk melancong gumna traveloka

    ReplyDelete
  3. wowwww jom kak kita g booth traveloka kt bukit jalil. hehehe

    ReplyDelete
  4. ada aplikasi ye kak? wah baru tau ni! tq kak sue bg info..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️