Selamat Tahun Baru 2017

SELAMAT TAHUN BARU 2017

Assalamualaikum,hai semua!Selamat Menyambut Tahun Baru 2017..semoga tahun ini lebih baik dari tahun sebelumnya dan semoga kita terus istiqomah perbaiki diri dan ibadat kita.Ya lah hidup kita bukan kat sini aja,yang sana yang akan kekal abadi kan..Setiap tahun umur kita makin meningkat dan makin sampai ke penghujungnya kan..cukup bersediakah kita nanti..huhuhu..

Untuk tahun 2017 nie Kak Sue rancang dapat buat bisnes Kak Sue sendiri disamping bisnes kecil Abang Man yang Kak Sue bantu sikit-sikit dari segi promosi.Kira setiap bulan memang ada pelanggan under Kak Sue yang akan buat order jadi dapat lah Kak Sue bantu Abang Man sikit-sikit kan..

Kak Sue harap racangan nak ada bisnes sendiri secara kecil-kecilan kat depan rumah nie dapat lah income sendiri.Cuma masih dalam perbincangan lagi,Kalau ada income sendiri best sikit,walau pun Abang Man masih mampu bagi Kak Sue duit belanja.Cuma kalau duit hasil dari usaha kita sendiri rasa lebih puashati,tambah Kak Sue sebelum berkahwin dengan Abang Man memang pernah berkerja dan pegang duit sendiri memang lain rasanya tau..ehehe..

Semoga apa yang Kak Sue rancang untuk tahun nie dipermudahkan urusannya. Begitu juga untuk kawan-kawan semua semoga tercapai impian,hajat dan azam ya..Kita hanya boleh merancang usaha,doa dan selebihnya kita tawakal aja padaNya..Allah lebih mengetahui apa yang terbaik untuk kita..Selamat Tahun Baru semua,papai!

Post a Comment

2 Comments

  1. Selamat tahun baru, semoga apa yg kak sue rancangkan menjadi kenyataan. Aamiin.

    ReplyDelete
  2. Moga bisnes terus laju meroket ya kak

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️