Melepaskan Rindu

Assalamualaikum semua,Alhamdullilah hari nie dapat melepaskan rindu pada Adik.Rasanya kali nie Ibu lebih kuat berpisah sementara dari Adik..cumanya persaan risau tak dapat dibuang setiap kali memikirkan Adik keseorangan di sana.Ya lah selalunya Abang ada yang akan menjaga Adik..Rezeki Abang nak belajar sini tidak menyebelahi Abang,tak apa lah Ibu redha..Walaupun Adik agak manja tapi Adik telah di ajar berdikari di rumah,jadi tahap displin,kebersihan,kekemasan dan penjagaan diri Adik agak membanggakan kami semua..

Kak Sue berharap ditempat baru Adik akan selesa dan akan dijaga dengan baik..rasa serik dan takut pulak bila ingat peristiwa sebelum nie,dan macam-macam cerita yang dikongsi dimedia sosial..mahu tak tidur malam Kak Sue dibuatnya..Apapun setiap perkara yang terjadi,pasti ada hikmah yang tersembunyi..Semoga Ibu dapat melepaskan rindu lagi di lain hari...Semoga Adik terus istiqomah dengan jalan yang Adik pilih,Ya Allah jagakan Adik untuk kami,terangkan,tenangkan hati serta mudahkan lah semua urusan Adik..Sayang Adik sehingga Jannah..aamiin Ya Rabb..

Post a Comment

1 Comments

  1. insyaAllah ..doa ibu sentiasa bersama anaknya walaupun di kejauhan. Moga saya juga boleh jadi sekuat akak satu hari nanti :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️