Air Tangan Kakak ~ Sup Daging

Assalamualaikum semua,hari nie Kakak anak dara Kak Sue mood rajin nak masak.Lagi pun patutnya umur macam Kakak nie,dah pandai masak lauk ...

Assalamualaikum semua,hari nie Kakak anak dara Kak Sue mood rajin nak masak.Lagi pun patutnya umur macam Kakak nie,dah pandai masak lauk pauk yang simple kan..nasib Kakak memang minat memasak jadi mudah sikit lah kerja Kak Sue..ehehe..Sebenarnya Sup Daging nie Kak Sue dah pernah masak pun,resepi dari Abang Man.Jadi hari nie anak dara Kak Sue pula masak..

Anak-anak Kak Sue baik lelaki atau yang perempuan memang Kak Sue dan Abang Man ajar masak resepi  yang simple,senang kan kalau depa pandai setakat nak masak nasi dan goreng telur tu memang boleh sangat lah..nanti bila mereka dewasa pun senang,boleh berdikari sendiri tak ada lah semua nak harap pada Ibu dan Abah..Kalau korang nak resepi boleh klik sini ya Resepi Sup Daging Sayur Simple.Selamat mencuba ya..

You Might Also Like

0 ulasan

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.