Carlo Rino Perkenalkan Koleksi Enchanted Dreamscape Spring/Summwer 2016

Carlo Rino,Handbag Carlo Rino,
Assalamualaikum dan hello semua,Kak Sue mendapat jemputan dari Carlo Rino untuk fashion show di I0I Mall,Putrajaya bagi menyambut ulangtahun mereka yang ke 30 dengan koleksi Enchanted Dreamspace Spring/Summer 2016 hari ini.Rasa teruja betul nak lihat kolesi terbaru dari mereka yang tentu semua cantik-cantik belaka..

Kita bergambar dulu mana tahu ada peluang menang hand bag Carlo Rino nanti kan,ada segmen bergambar kat booth,lepas bergambar kita print dan tunggu pengumuman siapa pemenangnya..ramai jugak lah yang join,mana tau rezeki kan..ehehe..


carlo rino handbag,terbaru dari carlo rino,carlo rino
Carlo Rino sentiasa menampilkan koleksi yang unik dan trendy yang sangat sesuai untuk semua peringkat umur,gaya dan acara.Begitu juga bagi musim ini,Carlo Rino telah memperkenalkan rekabentuk monogram yang evergreen dalam dunia fesyen dengan gaya serta warna baru yang funky dan terang.


carlo rino,carlo rino handbag,koleksi terbaru carlo rino
Jom kita tengok koleksi Signature Print untuk musim ini.Kak Sue suka yang nie simple dan cantik!Kebetulan Kak Sue memang suka warna biru dan putih,memang kena lah kat mata nie..ehehe..


carlo rino,carlo rino handbag,koleksi terbaru carlo rino
Yang ini pun suka jugak nampak comel dan feminin,sesuai untuk ke majlis atau pejabat kan..


carlo rino,koleksi carlo rino
 Koleksi kasut yang ini pun salah satu feveret Kak Sue.Nampak comel dan cute aja kalau Kak Sue yang pakai..hahaha!Sesuai untuk Kak Sue Faux Leather Flats nie mudah nak bergerak gitu...ehehe..


carlo rino,koleksi terbaru carlo rino
Dah ready untuk fashoin show..tak sabar nak tunggu apa lagi yang menarik untuk musim nie.Event nie di buka untuk orang ramai jugak..meriah kan..


koleksi terbaru carlo rino,carlo rino handbag
Antara koleksi musim baru yang menarik dan bergaya.Pelbagai pilhan warna dan size....cantik tau,tak rugi kalau grab!ehehe..


carlo rino,carlo rino handbag,kolesksi terbaru carlo rino
Selesai dah majlis untuk hari nie..semua koleksi bag dan kasut cantik-cantik belaka,korang jangan lupa ke outlet Carlo Rino untuk mendapatkan koleksi terbaru.Sempena Carlo Rino meraikan ulangtahun ke 30 juga,mereka ada buat sales dari 29 April sehingga 2 May nanti.Juga ada barang limited edition yang menarik dan harga yang mampu milik.Cepat tau,boleh beli untuk sambutan hari raya nanti atau hadiah untuk orang tersayang.Terima Kasih Carlo Rino kerana sudi menjemput Kak Sue kali ini.Untuk info lebih lanjut boleh lihat di bawah ya.

Carlo Rino
Website
CarloRino.net
Facebook
CarloRino.net
Twitter
CarloRino_my
Instagram
CarloRino
Youtube
CarloRino Fashion








Post a Comment

1 Comments

  1. Cantiknya design handbag yg putih biru tu! Senang nak padankan dengan baju color apa pun.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️