Sanah Helwah Sayangku

Assalamualaikum, hai semua. Setiap tahun akan datang hari yang sentiasa diingati dan di raikan.. Sanah Helwah Sayangku. Suami yang menjadi tempat menumpang kasih, yang sentiasa menjadi tempat mendengar dan sentiasa ada..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku


Sanah Helwah Sayangku

Setiap tahun, Kak Sue mesti nak buat satu entri untuk setiap hari lahir orang-orang yang Kak Sue sayang nie. Kali nie tiba giliran suami Kak Sue, Abang Man. Nak juga simpan sini untuk kenangan..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku

Macam biasa setiap tahun tetaplah juga nak belikan atau plan makan-makan. Tapi biasanya plan makan-makan tu akan jadi tertangguh berminggu-minggu. Maklum lah anak-anak dah bekerja nie. Nak kena plan kena dengan hari cuti Abang Man. Biasa lah kerja sendiri nie, tak tentu masa hari cuti..

Tahun nie rasanya banyak plan Abang Man nak ride jalan-jalan cari makan. Ada juga Abang Man plan bila dah lapang sikit nanti nak ride solo seluruh Semenanjung Malaysia. Kita tengok lah nanti plan yang satu nie menjadi ke tidak ye..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku

Untuk tahun nie juga, kami sangat berharap dengan plan yang satu nie. Nanti bila dah selesai InsyaAllah Kak Sue akan kongsi lagi kat sini ya. Apapun Kak Sue tetap bersyukur dengan apa yang telah Allah tetapkan dan kurniakan untuk kami sekeluarga. Semua kita semua sentiasa menjadi orang yang sentiasa bersyukur..

Akhir sekali, sekali lagi Kak Sue nak ucapkan Sanah Helwah Sayangku. Semoga sentiasa dalam rahmat dan jagaan Allah, dan kurniakan semua yang terbaik untuk Sayangku, dunia dan akhirat..

Semoga kita terus berkasih sayang dan sentiasa saling mendoakan dunia akhirat. Aamiin Ya Mujib. We love you sayangku.. 🤍

Kenangan Sambutan Hari Lahir 2023 - Sanah Helwah Sayangku


Post a Comment

1 Comments

  1. Aamin2x untuk doa kaksu kepada abgman...
    kasih sayang seorang isteri yang tiada tandingan...
    selamat hari lahir abangMan

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️