Sanah Helwah Sayangku

Assalamualaikum, hai semua. Hari istimewa untuk orang yang istimewa dalam hidup Kak Sue dan anak-anak datang lagi tahun nie. Sanah Helwah Sayangku, suami yang tercinta.. my syurga, my soulmate, my other half, my bff and my all lah.. hihihi..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku


Sanah Helwah Sayangku

Rutin setiap tahun pada bulan yang sama setiap tahun mesti dah siap sedia untuk sambutan hari lahir Abang Man. Sebenarnya bukan lah sambutan sebenar sangat. Cuma kejutan dan ucapan hari lahir, sediakan kek dan hadiah hari lahir dari Kak Sue dan anak-anak ja pun..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku

Tapi tetaplah Kak Sue nak simpan kenangan yang istimewa maca nie kat blog kesayangan Kak Sue. Tahun nie pun belum plan nak makan kat mana masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing. Macam Abang Man sendiri pun, walaupun hari nie adalah lahir lahir tapi Abang Man tetap keluar bekerja sebab ada tempahan air balang open house. Macam tu lah yang bekerja sendiri nie kan, hujung minggu pun masih bekerja..

Apapun, Kak Sue bersyukur dengan apa yang dah Allah tetapkan untuk kami sekeluarga. Rasanya semua yang kami plan dan impikan dah hampir dipenuhi dah semua. Cuma ada sikit lagi impian yang masih dalam plan. InsyaAllah semoga Allah mudahkan lah semua untuk keluarga kami.. Aamiin Ya Rabb..

Sanah Helwah Sayangku
Sanah Helwah Sayangku

Akhir sekali, sekali lagi Kak Sue nak ucapkan Sanah Helwah suamiku sayang. Masih doa yang sama setiap tahun, semoga sentiasa dalam rahmat dan jagaan Allah, semoga dikurniakan semua yang terpaling baik dan terindah untuk Abang Man dunia akhirat..

Dam semoga kita dan keluarga kita sentiasa berkasih sayang dan saling mendoakan dunia dan akhirat.. Aamiin Ya Rabb.. Me and anak- anak Love you banyak-banyak Yang 🤍

Kenangan sambutan Hari Lahir 2022 - Sanah Helwah Sayangku

Post a Comment

3 Comments

  1. aww sweetnya gambar kak sue dgn abg man mcm pengantin baru.. sanah helwah abg man

    ReplyDelete
  2. Sweetnya ucapan Kak Sue utk suami. Sanah helwah buat suami Kak Sue, semoga kekal bahagia Kak Sue dan Abang Man sekeluarga 💐

    ReplyDelete
  3. happy birthday abg man

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️