Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall pula dengan korang. Ya lah, siapa lagi nak sokong barangan dari negara kita, kalau bukan kita rakyat Malaysia sendiri kan. Walaupun kita masih lagi dalam musim PKP, tapi kita masih lagi boleh membeli belah secara online untuk menyokong Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall nie..

Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall
Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall

Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall

Sebelum Kak Sue nak sembang tentang Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall, macam yang Kak Sue dah kongsi sebelum nie.. PG Mall nie adalah sebuah platform e-dagang pertama kat Malaysia tau. Ia ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan sampai sekarang nie dah ada lebih dari 1 Juta pengguna dah.


Selain dari itu, PG Mall nie dah disenaraikan Top 3 Platform atas takian yang paling banyak orang singgah untuk membeli belah di Malaysia oleh iPriceinsights. Haa.. hebat kan, Top 3 lagi tau. Lagi satu nak shopping kat PG Mall nie memang senang sangat korang sebab PG Mall nir terima semua jenis bayaran termasuk e-wallet dan perbankan secara online.


Kempen Beli Barangan Malaysia

Sempena Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall nie Kak Sue nak ajak korang sama-sama sokong produk keluaran lokal kebangaan kita. Kualiti produk kita tetap terbaik dan setanding dengan jenama luar yang popular. Antara pilihan produk yang ada ialah produk asas rumah, barangan dapur, produk keperlyan kanak-kanak dan bayi, produk automotif dan sukan, barangan elektrik dan akhir sekali ialah fesyen. Haa.  banyak kan pilihan yang ada kat PG Mall nie..


Promosi hebat Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall bermula daripada bulan Julai sehingga Disember 2020 nanti. Jadi korang masih ada masa lagi nak rebut tawaran yang menarik nie okay. Selain tu, korang jangan lupa masukkan kod kupon macam kat bawah nie ya

*Coupon Code - KBBM20 RM20 Off, Min Spend RM50

* Coupon Code - KBBM20 RM20 Off, Min Spend RM100

Antara kedai pilihan sempena Kempen Beli Barangan Malaysia Bersama PG Mall




4. HOGA


Selain dari tu kan.. ada juga jualan lain sempena Kempen Beli Belah Barangan Malaysia Bersama PG Mall nie.. antaranya.. 

Fresh Food Week
Kalau korang nak cari sayuran yang segar pun tak payah risau dah bermula 19 hingga 25 Nov 2020 nie dengan berbelanja minima RM50 korang akan dapat diskaun sebanyak RM5 dengan dan masukkan code GROCERWEEK, tapi limit hanya pada 2000 orang sahaja tau. Jadi korang kena cecepat tau nanti.

Aeon Member
Untuk Aeon member pula korang akan dapat potongan sebanyak 25 peratus dengan berbelanja sebanyak RM30, bermula 1 haribulan Nov hingga 30 December 2020 nanti. Limit penebusan hanya 1000 orang yang pertama sahaja pada setiap bulan. Dan untuk menebus promo code tu korang hanya perlu ke www.aeoncredit.com, kemudian korang boleh lah shopping macam biasa di PG Mall. Jangan lupa masukkan promo code sebelum korang check out hokay.

Huawei Promo
Untuk pelanggan Huawei pula, korang boleh mula berbelanja  bermula 5 haribulan Nov hingga 30 December 2020. Korang juga dapat RM3 diskaun dengan berbelanja RM15. Dan untuk tebus  promo code pula, korang boleh ke Huawei Apps.

Oppo Promo

Akhir sekali, untuk pelanggan Oppo, korang juga boleh mula berbelanja bermula 5 haribulan Nov hingga 30 December 2020 nanti dan korang akan dapat RM3 diskaun dengan berbelanja RM15. Untuk tebus promo code korang boleh ke Oppo Apps.

Haa.. menarik kan jualan dan diskaun sempena Kempen Beli Barangan Malaysia di PG Mall nie. Ada banyak pilihan dan potongan harga yang memang berbaloi kalau kita shopping bila ada jualan murah macam nie kan. Naik rambang mata dibuatnya. Jom kita shopping jom.. 


PG Mall





Post a Comment

14 Comments

  1. Ada juga tengok-tengok PG Mall ni Kak Sue cuma PC belum pernah lagi membeli di sini.

    ReplyDelete
  2. Banyak nya tawaran menarik di PGmall

    ReplyDelete
  3. Good effort and kita memang support local product to boost our economy.

    ReplyDelete
  4. aduh mmg menarik kak sue.. nak pi usha sat la

    ReplyDelete
  5. bestnya.. nak pegi usha pg mall la jap lagi

    ReplyDelete
  6. platform beli belah yg Fiza suka cuci mata.. selalu ada sales.. itu yg paling best

    ReplyDelete
  7. Wah Brahims pun ada lah. Boleh lah beli dkt pg mall je lepas ni.

    ReplyDelete
  8. Tu la dok usyar2 pgmall.. Dah terbeli brg dh.. Hahaa tggu barang smpi je ni haa

    ReplyDelete
  9. Banyak jugak la listings kat PGmall ni ye..nak kene install app dia la ni

    ReplyDelete
  10. PG Mall, my fav spot nak beli gold bar kak sue...minat betul!

    ReplyDelete
  11. Kak pun suka shopping kat PG Mall sbb byk tawaran menarik dan byk piliban

    ReplyDelete
  12. I like to shop at PG Mall also, there are so many things to buy there, support local products.

    ReplyDelete
  13. dalam keadaan sekarang,mmg kt kena support barangan malaysia

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️