Jualan Sempena Merdeka di PG Mall

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi dengan korang Jualan Sempena Merdeka di PG Mall. Haa.. selalunya kita orang perempuan nie memang suka sangat bab yang satu nie kan. Walaupun sekarang masih dalam PKPP dan masih dalam berjaga-jaga dan takut nak beraktivi kat luar seperti shopping nie kan tapi kita masih lagi boleh shopping secara online tau. Sebab tu lah Kak Sue nak ajak korang tengok apa yang menarik tentang Jualan Sempena Merdeka di PG Mall nie..

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Jualan Sempena Merdeka di PG Mall

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall

Mesti korang teruja nak tau apa yang istimewa tentang Jualan Sempena Merdeka  di PG Mall nie kan. Tapi.. sebelum Kak Sue nak sembang lebih lagi tentang jualan sempena Merdeka nie, Kak Sue nak kongsi sikit tentang PG Mall nie dulu dengan korang.

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
PG Mall nie kalau korang nak tau adalah sebuah platform e-dagang pertama kat Malaysia tau. PG Mall nie dah lama ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi dan sampai sekarang sudah mempunyai lebih dari 1 Juta pengguna dah. Selain tu, PG Mall nie telah disenaraikan Top 3 platform atas talian yang paling banyak orang singgah di Malaysia oleh iPriceinsight. Hebat kan.. Top 3 lagi tau, bukan senang nak sampai tahap nie kan.. 

Untuk info korang juga, salah satu tujuan PG Mall nie diadakan adalah untuk perkenalkan dan seterusnya melebarkan sayap industri tempatan dan kraftangan Malaysia ke mata dunia. Jadi, ini memang peluang yang baik lah untuk semua usahawan tempatan untuk mempromosi produk mereka untuk pasaran luar, selain dari pasaran tempatan. Menarik betul.. Kak Sue pun macam nak cuba juga lah nanti promosi produk sendiri. Mana tau rezeki kan, janji kita rajin nak usaha.

Tawaran Sempena Merdeka di PG Mall

Okay lah, tak nak membebel banyak lagi.. jom Kak Sue nak kongsi apa yang ada dalam Tawaran Sempena Merdeka di PG Mall yang bermula pada 31 Ogos 2020 nanti. Selain tu dengan berbelanja minima RM31 korang akan dapat RM8 potongan dan free shipping lagi tau. Lebih menarik lagi ada flash sale untuk korang selama 24 jam pada tarikh yang sama.

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Nak best lagi ada 9.9 Sale juga dengan PG Mall Super Coupon dan pelbagai lagi promosi menarik serta penghantaran percuma. Bukan itu saja korang, untuk flash sale pula ada harga serendah RM0.99 sahaja hokay. Haa.. memang menarik sangat kan. Nantikan jualan mega 9.9 akan datang!!

Selain tu ada WOW Store juga tau dalam jualan sempena Merdeka di PG Mall nie dengan 80% Off storewide diskaun. Yang lebih jimatnya kan ada free shipping juga setiap hari untuk WOW Store nie dengan pembelian RM30. Punya lah banyak tawaran menarik, memang harus kena beli nanti kan. Jom tengok antara list produk yang ada nanti jom..

* PGMall.Aromate (cuopon code AROFREE)

PGMall.Hanabishi Malaysia (coupon code HANAFREE)

PGMall - Singer Malaysia (coupon code SINGERFREE)


PGMall - Book Planet (coupon code BOOKFREE)

* PGMall - DBabyCare

PGMall - OldTown White Coffee (Coupon code OLDFREE)

PGMall - OKURA Official Store (Coupon OKURAFREE)

PGMall - Costplus Online  (coupon COSTFREE)

* PGMall - TopMall

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Seterusnya, untuk Merdeka Sale nie ada lebih 300 produk yang korang boleh pilih dari pelbagai kategori tau. Ada barangan bayi, barangan elektrik, barangan kecantikan, buku dan macam-macam lagi. Pendek kata memang rambang mata korang nanti nak pilih yang mana satu.. yang penting ada free shipping dan diskaun yang menarik. Jimat banyak dah kat situ kan. Selamat membeli belah korang.. macam biasa untuk lebih detail lagi Kak Sue kongsi kat bawah nie nanti ya.. papai!

Jualan Sempena Merdeka di PG Mall
Jualan Sempena Merdeka di PG Mall

PG Mall

Website |Facebook |Instagram



Post a Comment

8 Comments

  1. mmg best shopping kat PGMALL Ni...

    ReplyDelete
  2. nak usha gak... byk menarik ni..

    ReplyDelete
  3. tengah aim mesin jahit kat pgmall.. tgk harga mcm oke je

    ReplyDelete
  4. Banyak promo menarik tu kak.Nak ushar lah gak. Kebetulan ada brg nak beli.

    ReplyDelete
  5. aduyai bestnya offer yg ada ni mmg mengundang duit keluar dari poket ni

    ReplyDelete
  6. Hallamak.. duit no hado untuk bajet shopping ni .. hak hak hak

    ReplyDelete
  7. uiks.. terpengaruh juga nanti ini

    ReplyDelete
  8. lama2 memang shopping kat pgmall saje la sebab byk betul promo menarik

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️