Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my

Assalamualaikum, hai semua. Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my. Sekarang nie memang trend kalau buat majlis perkahwinan, hari keluarga, sukaneka atau apa-apa majlis lah mesti kalau boleh nak sedondon kan. Bukan apa bila sedondon tu nampak kemas dan menarik sedap mata memandang. Bagi korang yang tengah mencari dekat mana tempat nak menempah Kak Sue nak kongsi lah pilihan produk menarik dengan design sendiri di Custom.my nie dengan korang..

Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my
Design Sendiri di Custom.my

Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my 

Sekarang nie senang dah kalau nak buat tempahan atau belian tak kira lah nak buat baju, apron, topi, sticker atau macam-macam lagi lah boleh dikatakan semuanya hanya dihuhung jari ja kan. Sama lah juga dengan Custom.my nie, korang boleh aja buat tempahan secara online tak kira lah nak suruh mereka atau korang yang nak design sendiri. Semua pun boleh.. dengan beberapa langkah mudah korang dah boleh dapat barang yang korang nak. Bila dah siap semua cuma tunggu dihantar depan pintu rumah aja.. jimat masa dan tenaga. Best kan..

Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my
Design Sendiri di Custom.my

Kelebihan Custom.my

Kelebihan yang ada pada Custom.my kalau korang nak tau antaranya dan akan lebih yakinkan kita sebagai pelanggan nie ialah ada banyak syarikat-syarikat besar yang juga menempah dengan mereka tau. Selain tu ada beberapa lagi kelebihan lain yang akan Kak Sue kongsikan kat bawah nie. Jom kita tengok jom..

Mencetak lebih 200 jenis produk
Ada lebih 200 jenis produk pilihan yang ada di Custom.my nie korang. Bukan setakat perkhimatan mencetak baju aja tau, macam Kak Sue cakap kat atas tadi macam-macam ada. Rupanya ada banyak lagi pilihan produk yang lain. Antaranya nak design jaket atau hoodie boleh, pouch beg boleh, aksesori boleh, home decoration boleh eh.. macam-macam lagi lah korang. Naik rambang mata nie haa..

Tiada minimum order
Satu lagi kelebihan yang ada di Custom.my nie tiada minimum order korang! Jadi kalau korang nak order sikit atau banyak terpulang kat korang. Best kan macam nie, ye lah kadang tu nak order ada tetapan minimum order kan bila ada perkhidmatan macam nie memang suka lah kita sebagai pelanggan nie kan.. hehehe.. 

Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my
Design Sendiri di Custom.my
Walaupun macam tu boleh je kalau korang nak order secara pukal atau berskala besar, tak ada masalah pun. Cumanya korang dicadangkan tempah sample atau sehelai dua untuk menilai kualiti dan ketetalan hasil yang korang nak..

Servis Pantas
Yang paling best di Custom.my nie servis yang pantas. Kalau korang ada keperluan nak cepat siapkan tempahan korang tu pihak Custom.my akan sedaya upaya siapkan tempahan korang ya. Tak kira lah design korang sendiri atau design sedia ada..

Bila tersedia perkhidmatan bagus macam nie harus lah menjadi tumpuan ramai orang dan syarikat besar kan. Kalau korang nak tau banyak syarikat besar yang menggunakan perkhidmatan dan setia dengan Custom.my nie tau. Kalau Kak Sue pun memang akan setia ja satu-satu perkhimatan tu bila ada layanan yang bagus macam nie...

Pilihan Produk Menarik Dengan Design Sendiri di Custom.my
Design Sendiri di Custom.my
Syarikat yang pernah buat tempahan di Custom.my
Universiti Teknologi Petronas (UTP)
Universiti Kuala Lumpur (UNIKL)
Universiti Selangor (UNISEL)
Universiti Teknologi Mara (UITM)
Kolej Polytech Mara (KPTM)
Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN)
iFlix
CIMB Foundation
Movie Animation Park Studio (MAPS)
Tunder Print

Haaa.. hebat kan nama-nama syarikat yang pernah buat tempahan dengan Custom.my nie kan. Korang yang berminat nak buat tempahan atau nak lihat sendiri servis yang ada di Custom.my nie macam biasa Kak Sue kongsikan detail kat bawah nie ya.. papai!

Alamat
Custom My Printing Sdn Bhd (1210459P)
No 46A, Hala Taman Meru 11,
Meru 2B 30020 Ipoh,
Perak Malaysia
Lat Long : 4.661083, 104.067278

Buka
Isnin -Jumaat
9.00am - 6.00pm
No Tel : 05-5252144
Telefon Bimbit : 013-484 5800
Whatsaap : 013-484 5800
Email : info@custom.my

Website

Facebook

Instagram




Post a Comment

8 Comments

  1. Menariknyaaa..mesti cantik kalau dapat design dan print bag citarasa kita kannn..eh nak survey gak laa, berkenan plak kita Kak..murah pun yaaaa

    ReplyDelete
  2. wahhh,, menarik ni.. takde minimum order ni lah yang ekin suka.. ehehee,, terus klik website dia sebab nak godek apa ada dekat sana.. thank you atas perkongsian ni.. hihiii.

    ReplyDelete
  3. Bestnya.. boleh tempah ikut rekaan kita sendiri. Senang macam tu sebab nak ikut tema sendiri kan...

    ReplyDelete
  4. Tota beg tu lawa lah..nanti kalau2 zaza nak boleh la zaza order kat sini

    ReplyDelete
  5. Tempah tote bag pun best ni. Suka beteul dengan tote bag. Comel..

    ReplyDelete
  6. wah macam-macama da design dia..senang ni..tinggal pilih je..nanti nak usha

    ReplyDelete
  7. nak juga buat tote beg sendiri sekarang shopping bawa beg sendiri sejak kempen tanpa plastik dikuatkuasakan... nak buat tempahan dekat sinilah... boleh buat hadiah jugakan Kak Sue

    ReplyDelete
  8. Wah menarik betul custon.my boleh diy design apa kita nak kat sini. Nanti lia nak Cuba jugak

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️