Sambutan Hari Jadi Abang

Assalamualaikum, hai semua. Baru-baru nie sempat Abang Man plan mengejut Sambutan Hari Jadi Abang. Punya lah lewat nak buat sambutan hari jadi Abang sebab memang bulan lepas Abang Man sibuk sangat dengan event dan berniaga luar. Sampai tak sempat nak buat bulan yang sama hari jadi Abang. Apapun rasa puashati bila akhirnya dapat juga kami berkumpul sekeluarga makan-makan meraikan Abang tanda kasih sayang kami..

Sambutan Hari Jadi Abang
Sambutan Hari Jadi Abang

Sambutan Hari Jadi Abang

Sambutan Hari Jadi Abang kali nie kami buat makan-makan di D'Manggis Steamboat & BBQ Cafe kat Kuang. Kali nie kami bawa sekali pembantu Abang Man dan kawan-kawan Abang. Saja bagi meriah lagipun nak belanja depa makan sesekali apa salahnya kan. Seronok sikit Abang tu kalau ada geng, meriah lah sikit..

Sambutan Hari Jadi Abang
Sambutan Hari Jadi Abang
Sebelum ke sana petang tu Kak Sue dah buat tempahan untuk kami semua. Abang pun tak tau lagi, bila selesai Kak Sue cari barang di Kaison Melawati terus balik jemput Abang dan kawan-kawan. Depa pun tak tau kami nak kemana sebab Abang Man cuma bagi tau ada hal nak jumpa semua. Siap cuak lagi kawan Abang.. biasa kalau ada Ibu sekali harus lah nak kena sound kut nie.. hehehe.. tau takut..

Kami sampai lewat sikit, tapi Alhamdullilah orang tak ramai sangat. Tempat pun banyak lagi kosong. Terus suruh depa semua ambik apa nak makan. Sambil makan dapat lah sembang-sembang kosong dan selitkan nasihat. Kak Sue dan Abang Man pun dah anggap depa semua macam anak sendiri dah. Harap semua baik-baik ja semua nanti. Biasa lah budak-budak remaja sekarang.. tak boleh keras dan tegas sangat, tak boleh lembut sangat.. Kena pandai-pandai lah kita sebagai ibu bapa kan..

Sambutan Hari Jadi Abang
Sambutan Hari Jadi Abang
Alhamdullilah untuk sambutan hari jadi Abang tahun nie. Walau tak semeriah tahun lepas tapi puashati dapat gembirakan hati Abang. Ye lah bila Tok Pah dah tak ada nie, semuanya jadi suram. Apapun harap Abang tahu walau apapun Abang buat, apapun yang jadi kami semua sentiasa sayang Abang dunia akhirat. Bila Ibu dah tak ada nanti dan Abang baca entri nie Ibu nak Abang tahu.. redha dan kasih sayang Ibu pada Abang hanya Allah saja yang tau.. Ibu love you so much nak..








8 comments

  1. Sesekali sure seronok kan akak..lama SA x makan steambot kat sini..pernah makan sekali dulu..sini okay skit dari yang satu lagi kat Kuang tu..sini pun murah gak kan untuk satu kepala

    ReplyDelete
  2. Seronok abang dapat celebrate dengan kawan2 dan family. Sanah helwah abang. Semoga dipanjangkan umur dan diberi keberkatan di dunia dan akhirat

    ReplyDelete
  3. nampak sedap BBQ tu kak, Happy Birthday Abang

    ReplyDelete
  4. Alhamdulillah. Sederhana tapi meriah dan mewah kebahagiaan.

    ReplyDelete
  5. wah meriah tu sambutan harijadi abg

    ReplyDelete
  6. Happy belated birthday buat Abg.
    Nampak happening makan steamboat cenggini

    ReplyDelete
  7. Happy belated birthday buat abang..

    ReplyDelete
  8. happy belated birthday Abang =)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤