Safi Expert Solution Terbaru

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue memang jarang nak kongsi produk kecantikan sebab Kak Sue memang tak pandai sangat bab-bab yang satu nie. Tapi yang satu nie macam best pula bila Kak Sue cuba guna tau, Safi Expert Solution Terbaru rangkaian produk kecantikan dari Safi. Salah satu jenama yang rasanya semua orang dah tau dan kenal kan. Dan Alhamdullilah kulit Kak Sue pun sesuai dengan Safi Expert Solution nie dalam dua minggu juga lah kut Kak Sue guna..

Safi Expert Solution Terbaru
Safi Expert Solution Terbaru

Safi Expert Solution Terbaru

Selalunya Kak Sue agak risau juga nak cuba mana-mana produk muka tapi dengan Safi Expert Solution terbaru rasa selamat sebab sebelum nie memang Kak Sue pernah guna produk Safi yang lain dah. Diuji secara dermatologi dengan senarai bahan yamg diformulasi tambah pula dengan status HALAL yang ada pada produk nie memang tak risau kita nak cuba kan..

Safi Expert Solution Terbaru
Safi Expert Solution Terbaru

Antara yang ada dalam set Safi Expert Solution nie ialah dua bahan asas dalam penjagaan kulit muka. Juga ada krim pelembap bertindak melembapkan kulit muka kita lepas kita guna dua bahan yang Kak Sue bagi tau memula tadi.

Safi Expert Solution Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation
Cara pakai ada dua langkah dan dalam bentuk cecair. Selain dari tu kesan bila guna produk nie kita boleh nampak dengan menggunakan secara efektif dan konsisten. Nak kulit cantik kenalah rajin tau korang, jangan pakai dua tiga kali dah harap kulit kita akan terus cantik pula kan. Dua langkah Multi Action Ampoule System  nie di formulasi dengan bahan tindakbalas efektif Teknoligi DN Age. Ia dapat kurangkan lingkaran hitam, lembapkan kulit dan bantu meremajakan kulit

Safi Expert Solution Terbaru
Safi Expert Solution Terbaru

Cara guna Safi Expert Solution : Intensive Ampoules Anti Hyper Pigmentation

* Pakai lepas kita cuci muka, dua kali sehari pagi dan malam

* Titikkan dalam dua tiga titik Intensive Ampoules (1) pada kulit muka dan dap-dap kan aja tau. Pakai minggu pertama sampai ke minggu ke empat

*Selepas minggu ke empat, guna pula Intensive Ampoules (2) Supreme Anti-Spots Complex untuk minggu seterusnya..

* Titiskan beberapa titik Supreme Anti - Spots Complex dan sapu pada muka urut ke atas

Safi Expert Solution : Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines
Produk nie bukan setakat dapat lembapkan kulit muka ja tau tapi produk nie juga diperkaya dengan Liquid Crystal Technology yang diformulasi dengan Amino Peptides untuk tingkatkan keanjalan kulit dan pudarkan kedut pada kulit muka kita.

Safi Expert Solution Terbaru
Safi Expert Solution Terbaru

Cara guna Safi Expert Solution : Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines

Cara nak guna Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines pula bila dah selesai cuci muka dan pakai ampoule, sapu pula pada muka kita sebelum keluar rumah. Tak kira lah nak pergi kerja atau ada aktiviti luar. Bio Skin Moisturiser Anti Photo Ageing Lines nie boleh pakai dua kali sehari pada waktu siang dan malam.

Review Kak Sue lepas guna produk nie pula memang best. Kulit Kak Sue rasa lembut, lembap dan yang bestnya kesan jeragat Kak Sue pun dah pudar sikit dah. Bau pun wangi tau. Korang kalau nak cuba juga produk  Safi Expert Solution nie boleh beli kat mana-mana farmasi dan pasaraya di seluruh Malaysia okay..






Post a Comment

10 Comments

  1. Betul Kak Sue .PC bab-bab kecantikkan ni pun kurang sangat-sangat kemahirannya. Tapi yang asas sebolehnya jaga. Dah ada jual ya. Boleh cuba ni .

    ReplyDelete
  2. Menarik produk baru dari Safi ini..

    ReplyDelete
  3. cantik btol packaging dia

    ReplyDelete
  4. mesti best ni saya mmg percaya safi

    ReplyDelete
  5. packaging yang menarik

    ReplyDelete
  6. Safi ni memang product bertahun dah. ramai yang suka =)

    ReplyDelete
  7. Menarik packaging nya nampak elements aen ekslusif

    ReplyDelete
  8. Wangi kan bau dia kak. Kulit pun rasa best je lepas tu.

    ReplyDelete
  9. Kalo klit bjrwat bleh gne jgak ke kak?

    ReplyDelete
  10. kalo klit bjrawat bleh gna jgak ke?

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️