Assalamualaikum, hai semua. Kali nie kami dapat peluang berniaga lagi di Stadium Shah Alam sempena Piala AFC . Tak sangka pula masih ada pe...

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue memang jarang nak kongsi produk kecantikan sebab Kak Sue memang tak pandai sangat bab-bab yang satu nie...

Assalamualaikum, hai semua. Cuaca panas macam sekarang memang sedap kalau dapat makanan yang sejukkan tekak dan badan kan.  Oleh sebab tu l...

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi dengan korang Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru yang mula ada kat pasaran dah pun se...

Assalamualaikum, hai semua. Baru-baru nie sempat Abang Man plan mengejut Sambutan Hari Jadi Abang . Punya lah lewat nak buat sambutan hari ...

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue nak kongsi dengan korang satu aplikasi baru iaitu SlingApp membantu mencari pekerjaan . Haa.. menarik k...

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.