Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru

By Kak Sue - March 18, 2019

Assalamualaikum, hai semua. Kali nie Kak Sue nak kongsi dengan korang Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru yang mula ada kat pasaran dah pun sekarang. Sebelum nie ada mandian yang biasa tu ja kan tapi kali nie ada Carrie Junior Bubbly Bar terbaru yang akan menjadikan masa mandi lebih menyeronokkan bersama anak-anak kita..

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru

Dengan Carrie Junior Bubbly Bar terbaru masa mandi akan jadi lebih daripada rutin  biasa, masa mandi juga boleh jadi masa yang tepat dan berharga untuk mengeratkan hubungan kita dan anak. Masa mandi boleh jadi masa manfaat untuk kita dengan belaian kasih sayang yang lebih dari kita sebagai ibu bapa atau penjaga. Aktiviti mandi juga dapat bantu si manja kiya berehat dan setiap sentuhan fizikal berikan mereka perasaan yakin dalam kasih sayang dari ibu bapa mereka..

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Macam yang kita tau sebelum nie, Carrie Junior adalah satu jenama yang dipercayai dalam kelengkapan mandian kanak-kanak dengan memperkenalkan rasa seronok masa mandi dengan Carrie Junior Bubbly Bar. Produk Carrie Junior Bubbly Bar terbaru nie memberikan pengalaman baru yang lebih menyeronokkan di dalam bilik mandi. Lebih menarik sabun buku mandian baru nie datang dengan hiasan imej 3D Carrie yang timbul dipermukaan sabun dan ada tiga pilihan warna terang dan menarik iaitu merah jambu, hijau dan biru sesuai dengan setiap variannya.

Carrie Junior Bubbly Bar nie merupakan sabun Gliserin yang jadikan lebih lembut pada kulit dari sabun pilihan lain.  Gilserin nie dibuat dari minyak tumbuhan semulajadi dan mempunyai pH lebih rendah dari sabun yang lain. Selain dari tu ia juga bertindak sebagai humektan yang memberikan kelembapan pada kulit biar terhaidrat sepanjang masa. Ia juga tak menjadikan kulit berminyak dan menjadikan kulit lebih lembut.

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar - Checky Cherry

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar - Double Milk

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar - Groovy Grapeberry
Carrie Junior Bubbly Bar nie juga diuji secara dermatologi, sesuai untuk semua jenis kulit, sangat lembut dan tak mengkasarkan kulit. Ada tiga pilihan aroma buah-buahan iaitu Groovy Grapeberry, Cheeky Cherry dan Double Milk. Ia juga dirumus khas dengan kandungan istimewa Fruito-E gabungan semulajadi ekstrak buah-buahan dan diperkaya dengab vitamin dan nutrient bagi membantu subur dan lembapkan kulit. 

Sekarang nie anak-anak bukan aja seronok dalam bilik mandi dengan Carrie Junior Bubby Bar tapi ada juga mainan rahsia dalam setiap kotak. Korang boleh dapatkan produk nie di kedai runcit utama, pasar raya dan pasar besar di seleuruh negara dengan berat 100gm dengan harga RM4.00 (Semenanjung Malaysia) dan RM4.20 (di Sabah Sarawak) setiap satu.

Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru
Carrie Junior Bubbly Bar Terbaru


  • Share:

You Might Also Like

9 ulasan

  1. Comelnya bekas sabun tu kak sue. Suka mandian Carrie Junior ni. Baunya pun wangi

    ReplyDelete
  2. Alahai comelnye bekas sabun tu.. :) baguskan kak sue sabun carrie junior ni..

    ReplyDelete
  3. comelnyaaaa humaira suka betul iklan carrie ni kat tv heheh

    ReplyDelete
  4. carrie jr ni tak pernah hampakan anak kami, dorang suka, bau buah wangi !

    ReplyDelete
  5. wangii kan Sue comel lak tu :)

    ReplyDelete
  6. suka bau sabun nie.. Anak-anak sha pun suka..

    ReplyDelete
  7. wah kompem wangi ni kan

    ReplyDelete
  8. hehe yang dewasa pun suka jugak bau bau Carrie Junior ni. so fruity =D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤