Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

Assalamualaikum, hai semua. Lama Kak Sue menyepi dengan produk pilihan kan, kali nie Kak Sue nak kongsi dengan korang Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru. Selalunya kalau produk dari Echanteur nie memang teruja sikit sebab boleh kata ada banyak pilihan wangian untuk orang perempuan macam kita nie. Jadi untuk kali nie Kak Sue nak kongsi Gel Mandian Wangian Echanteur Paris terbaru pula dengan korang..

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru.. belaian romantis mandianmu. Amboi kemahin lagi kan. Korang jangan tak tau wangian Echanteur nie boleh menghidupkan suasana dan menenangkan jiwa tau. Dapat menikmati belaian lembut masa mandi bagi menghilangkan tekanan dan kesibukan sepanjang hari, antara rutin harian yang wajib diamalkan para wanita macam kita nie. 

Sebaik saja kita jejakkan kaki di bawah pancuran bilik mandi, sentuhan gel mandian dengan wangian yang menyerap lembut beri ketenagan minda dan jiwa yang menjadikan saat waktu bermanja dan bersendiri yang paling menyenangkan.. best kan.. Waktu nie lah kita nak manja-manjakan diri kita..

Apakah yang membuatkan masa mandian itu mewah? Memilih gel mandian yang sesuai adalah faktor utama, dan menjadikannya lebih menarik ialah menggunakan gel mandian yang diadunkan dengan wangian mempersona macam Echanteur nie. Bayangkan perasaan tenang yang menyusup masuk bila pintu bilik mandi kita tertutup rapat.. dan bila pancuran air suam yang mengalir kembalikan semula kesegaran. Bunyi titisan air mencipta melodi halus yang menenangkan minda juga kemanisan aroma dari gel mandian yang memukau dan buih-buih lembut yang membelai kulit, melengkapkan masa mandian termewah..

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Sememangnya adalah masa terapeutik yang dapat segarkan dan caskan semula tenaga kita yang hilang sebab tekanan sepanjang hari. Biasa lah kita orang perempuan.. memang macam-macam nak siapkan kerja yang tak habis-habis kan.. Untuk memberi wanita lebih peluang untuk manjakan diri, Echanteur wangian yang diilhamkan Perancis paling laris dan digemari ramai nie memperkenalkan Gel Mandian Wangian Enchanteur Paris. 

Diadun dengan wangian Perancis, rangkaian mandian nie merangsangkan deria dan menjadikan setiap waku mandian kita satu pengalaman yang mewah. Formulasi bebas sabun dan paraben nie diperkaya dengan bahan berkhasiat yang mampu berikan manfaat pada kulit, melembapkan, melembutkan sambil membersihkan juga kulit kita agar kulit kekal sihat dan wangi..

Dengan Gel Mandian Wangian Echanteur Paris saat bermanja untuk tubuh badan dan minda kita lebih menyeronokkan. Gel Mandian Wangian Echanteur Paris, boleh didapati dalam tiga variasi setiap satunya diadun dengan wangian Echanteur Paris yang sangat disukai dan diperkaya dengan ramuan uniknya tersendiri.

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

1. Gel Mandian Wangian Echanteur Paris - Belle Amour Bright & Smooth (Mencerah & Melicin)
Serlahkan kelembutan kulit dengan adunan sebati pati wangian bunga Lily dan Ylang-ylang. Diperkaya dengan pati minyak mawar dan vitamin B3, ia menjadikan kulit kita lebih halus, cerah dan menawan.

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

2. Gel Mandian Wangian Echanteur Paris - Mom Amie Fresh & Cool (Menyegar & Menyejuk)
Tingkatkan daya tarikan dengan personaliti ceria dan menyegarkan dengan gabungan wangian Fresh Citrus dan Pink Peonies. Diperkaya dengan pati minyak Lemon dan Menthol, ia memberikan kulit kita sensasi menyegarkan sesui untuk temujanji kasual.
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

3. Gel Mandian Wangian Echanteur Paris - Adore Soothe and Care (Menenang & Melega)
Serlahkan diri dengan gabungan wangian Pink Mimosa dan Golden Pear. Diperkaya dengan esktrak Chamomile bagi melegakan tekanan dan membetikan perasaan tenang pada kulit serta tubuh badan, membolehkan kita berehat selepas hari sibuk.
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru
Gel Mandian Wangian Echanteur Paris Terbaru

Tidak ada yang lebih baik daripada menikmati waktu belaian romantis mandian berkualiti. Selain itu mandian nie juga memberikan keselesaan fizikal dan mental supaya kita dapat merehatkan diri selepas sibuk seharian. Saat terindah yang melegakan waktu tidur atau memulakan hari kita dengan Gel Mandian Wangian Echanteur adalah masa yang paling diraikan setiap hari.

Gel Mandian Wangian Echanteur Paris nie boleh didapati dalam saiz 750gram. Harga pula korang boleh dapatkan dengan harga RM16.75 (Semenanjung) dan RM17.55 (Sabah/Sarawak). Boleh didapati di pasaraya besar dan pasaraya terkemuka seluruh negara. Jom wangi-wangi..




7 comments

  1. wangi giler bau shower gel dia kak. serupa pakai perfume. satu rumah berbau.

    ReplyDelete
  2. WANGI BAU DIA KAK, SAYA SUKA...ANAK2 PUN SIBUK PAKAI SEKALI HAHA

    ReplyDelete
  3. dari dulu memang suka enchantuer uii

    ReplyDelete
  4. eh dah ade utk mandian ye.. mewangi la nnti.. ^^

    ReplyDelete
  5. Alahai confirm wangi terasa nak try la

    ReplyDelete
  6. SA DAH NAK HABIS DAH KAK..MINYAK WANGI PUN DAH HABIS DAH..HAHAHA

    ReplyDelete
  7. Pergh!! Memang wangi semerbak lah lepas pakai mandian ini..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤