Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda

Assalamualaikum, hai semua. Kak Sue nak kongsi dengan korang kempen dari Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda. Promosi Flower Chimp nie berterusan untuk semua sambutan, tak kira lah ucapan kasih sayang, terima kasih, semoga cepat sembuh, mahupun sambutan perayaan. Bunga adalah cara paling mudah untuk kita zahirkan perasaan kita kan.. jom kita tengok apa yang menarik jom..

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda
Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 dengan Kempen Berganda

Flower Chimp mengakhiri tahun 2018 dengan kempen berganda. Semakin kita ke penghujung tahun Flower Chimp lancarkan beberapa kempen secara berterusan untuk memenuhi keperluan pelbagai sambutan yang berlangsung sepanjang suku air ini. Hasil dari kejayaan promosi dalam bulan Oktober yang menumpukan terhadap kempen kesedaran barah payudara, pelanggan pasti teruja dengan koleksi dan potongan harga terbaru yang dilancarkan untuk mereka.

Kami menerima maklumbalas yang memberasangkan daripada pelanggan kami lanjutan daripada pelanggan kami lanjutan daripada promosi Oktober ini dan kami teruja untuk melancarkan kempen terbaru sepanjang bulan November dan Disember. Tempoh ini merupakan antara jangka masa paling penting bagi perniagaan secara umumnya. Dari perspektif usahawan, kami mensasarkan pertumbuhan 100% berbanding suku akhir tahun lepas," kata Maximilian Lotz, Pengasas atau Ketua Pegawai Eksekutif, Flower Chimp. "Dari perspektif pelanggan, mereka perlu membuat perancangan awal sebelum penghujung tahun kerana kebanyakkannya akan mengambil cuti panjang sehingga awal tahun 2019".

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda
Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda

Bermula dari November, Flower Chimp akan melancarkan kempen baru yang membolehkan pelanggan untuk terus menikmati bunga-bungaan segar pada harga berpatutan dengan penghantaran PERCUMA ke seluruh negara di semua pasaran Malaysia, Indonesia, Filipina dan Singapura.

Solo Pun Seronok, sambutan 11.11!

Negara : My, ID dan PH

Walaupun belum berpunya, tidak semestonnya anda tidak boleh menikmati bunga kegemaran anda untuk menceriakan suasana di rumah, tempat kerja mahupun menceriakan rakan anda. Sambutlah status solo anda penuh kegembiraan tahun ini dengan potongan harga 11% di platform kami.

Solo atau tidak , siapa kata anda tidak boleh membeli bunga ros merah. Hadiahkan pada diri sendiri sebagai ganjaran selepas hampir setahun bekerja keras. Jangan lupa dengan pilihan jambangan klasik Jade (Harga pasaran/RRP: RM179) TU 12 Red Roses Korean Style (RRP:RM159). Kalau korang tak suka warna merah boleh ja pilih Purple Hues (RRP:RM99) dan Pink Blush (RRP: RM129) Ingat.. sayangi diri anda..! Promosi nie sah dari 1 hingga 11 November 2018 di Malaysia dan dari 5 hingga 11 November di Indonesia dan Filiphina.

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda
Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda

Pancarkan Cahaya Sempena Deepavali


Sempena perayaan Deepavali ini, ceriakan musim sambutan ini dengan gubahan dalam pasu yang akan menyambut kedatangan tetamu sempena rumah terbuka anda.

Flower Chimp menambahkan kemanisan tawaran sempena Deepavali dengan pilihan hamper dalam anggaran RM189 hingga RM649. Korang juga boleh hantar hadiah dengan pilihan makanan vegetarian.

Promosi ini sah dari 1 hingga 7 November 2018.

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda
Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda


Keajaiban Krimas

Negara : IY, ID, PH dan SG

Tahun nie Flower Chimp mencetuskan keajaiban pada sambutan Krismas denga pilihan pokok Krimas DIY.. Dapatkan satu daripada lima pilihan pokok tersebut dan sempurnakan dengan perhiasan kegemaran anda untuk menceriakan lagi ruang tamu. Jangan lupa untuk mendapatlan sepohon yang renek untuk tempatkerja anda untuk menaaikkan semangat musim perayaan tahun nie..

Promosi ini sah dati 28 November sementara stok masih ada.

Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan  Kempen Berganda
Flower Chimp Mengakhiri Tahun 2018 Dengan Kempen Berganda

Rakan Kongsi/Ketua Pegawai Operasi, Niklas Frassa berkata, "Menghampiri penghujung tahun, kami mahu menambah keriangan menerusi tawaran bunga kammi di rantau ini. Oleh itu, kami melancarkan kempen khas ini bagi memenuhi kehendak pelanggan yang mempunyai citarasa tersendiri. Demografi pelangggan terbesar kami adakah golongan wanita bekerjaya yang tinggal di bandar besar yang menyumbang lebih separuh daripada pesanan harian kami. Sebab itu kami cuba pendekatan spwsifik untuk mengembangkan pengkalan data pelanggan dengan mensasarkan pasaran lain termasuklah golongan lelaki yang juga mempunyai kuasa membeli yang kukuh

P/s - Menawarkan ganjaran untuk anda!

Guna kod promo : BIGBANG20 untuk mendapatkan potomgan hanya sebanyak RM20 ke atas semua pembelian tanpa had minimum. Terhad pada satu tebysan bagi setiap pelanggan. Tidak boleh digabungkan dengan promosi lain. Tawaran ini sah sehingga 31 Disember 2018

Untuk lebih detail korang boleh tengok kat bawah nie

Flower Chimp di Malaysia
Website : www.flowerchimp.com
Facebook : facebook.com/FlowerChimp
Instagram : @FlowerChimp





Post a Comment

6 Comments

  1. Gubahan bunga dekat Flower Chimp memang best

    ReplyDelete
  2. Wah.. kempen berganda tuh.. ohsem..

    ReplyDelete
  3. Bunga bunga yang ada semua cantik cantik kan kak... Siapalah nak bagi bunga kan kat saya ni.. Hahaha

    ReplyDelete
  4. cantik bunganya..nt nk tgk website

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️