Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 dalam 1

Assalamualaikum, hai semua. Sekarang nie ada macam-macam aplikasi yang boleh kita pilih dan install kat handphone kita kan. Nie yang Kak Sue nak kongsi dengan korang salah satunya Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1. Mesti korang tertanya dan nak tau apa yang ada dalam Cannis aplikasi terbaru dengan fungsi 7 dalam 1 nie kan. Okay jom sambung baca lagi kat bawah nie tau..

Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1
Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1

Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1

Jom Kak Sue sambung lagi tentang Cannis apliakasi terbaru dengan fungsi 7 dalam 1 nie dengan korang jom. Dengan e-dagang, membeli belah, penyiaran secara langsung dan blockchain, aplikasi Cannis nie meliputu asas harian sepertu makanan, minuman, hiburan, pakaian dan merangsang model perniagaan dan memacu gelombang baru aplikasi

Untuk info korang juga, pengerusi Cannis Group nie ialah Puteri Mahkota Duli Yang Maha Mulia kekanda Sultan Selangor, Sultan Sharafuddin Idtis Al-Haj, yang telah membantu beratus-ratus syarikat terkenal dengan pengalaman latihan korporat yang sangat berpegalaman. Naib pengerusi, Tan Sri Dato Sri Ong Tee Keat dan Ketua Pegawai Eksejutif ialaha Datuk Dr. Azman Chin.

Kata Ong Tee Keat Naib Pengerusi, pertumbuhan pesat pengguna media sosial China, kadar penembusan telah meningkat dengan ketara dan kebangkitan blockchain trlah membatalkan industri semasa dan operasi sosial. Blockchain, kebijaksanaan dan internet adalah antara tiga teknologu teratas yang China perlu perkukuhkan.

Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1
Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1
Katanya lagi, "Siaran langsung telah  memulakan rangkaian sosialnya pada 2016. Skala siaran langsung dalam talian China hampir 58 bilion yuan. Analisa domestik China menjangka industri siaran langsung akan melebihi 100 bilion yuan pada 2018. Hari nie siaran langsung menjadi fenomena sosial dan produk komersial juga..

"Cannis adalah platform merintis perancangan program, teknologi produk, promosi operasi dan visualusasi data. Ia mempunyai hampir 100 jurutera profesional dan pasukannya mempunyai keupyaan penyeludikan dan pembangunan yang kuat"

Sejak Mac tahun nie, Cannis telah memperolehi syarikat-syarikat teknologi berturut-turut termasuk Internet, permainan dalam talian, peranti mudah aih dan perkongsian data yang besar dan pada masa yang sama, ia telah menjadi rakan kongsi Google dan meningkatkan kebolehan bacaan aplikasi Cannis dan keselamatan sistem

Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1
Cannis Aplikasi Terbaru Dengan Fungsi 7 Dalam 1
"Cannis aplikasi nie mengabungkan tujuh fungsi paling popular peranti mudah alih, termasuk siaran langsung dalam talian, e-dagang langsung, permainan dalam talian, video pendek, social media, belanja diskaun dan pembayaran digital. Ia kaan mengumpul lebih daripada sepuluh ribu pengguna dalam masa 24 jam"

Best kan korang, yang mana kaki shopping dan kaki games. Boleh shopping macam-macam dan boleh download game sebab data yang besar. Aplikasi nie korang boleg doenload di Google Play atau Play Store. Cuma sekarang nie belum ada di Apple Palystore. Untuk lebih detail boleh singgah kat bawah nie tau..

"You think it, we build it"

Wesite

Facebook


Instagram





Post a Comment

10 Comments

  1. Macam2 dah aplikasi sekarangkan. semuanya dihujung jari.

    ReplyDelete
  2. banyak aplikasi cannis ada ye...bagus

    ReplyDelete
  3. wah bestnya apps ni nak try lah usha nanti

    ReplyDelete
  4. baru tahu tentang apps nih, nanti bolehlah install juga

    ReplyDelete
  5. Cannis Apps ni memang best... Tak payah dah nak ada banyak2 apps.. Cukup satu je..boleh guna utk semua..hee..

    ReplyDelete
  6. macam2 sekarang ni kan..heheh

    ReplyDelete
  7. Bagus Cannis Apps ni selain daripada boleh membeli belah boleh juga jana income

    ReplyDelete
  8. Ada jugak baca pasal ni. Apps utk semua. Bagus la kan. All in one.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️