Jom Kenal Blogger Adda Mamapipie

Assalamualaikum, hai semua! Jom kenal Blogger Adda Mamapipie. Hari nie sampai giliran Blooger Adda aka Mamapipie yang Kak Sue baru kenal beberapa bulan yang lepas. Walaupun baru kenal Adda, tapi kami berdua mesra macam kenal dah lama, sebab setiap hari berborak kan. Adda nie antara blogger yang rajin datang singgah dan komen blog Kak Sue tau, terima kasih Adda. Sudi-sudikan lah singgah selalu ya..

Jom Kenal Blooger Adda Mamapipie
Jom Kenal Blooger Adda Mamapipie - Cantik Adda nie..

Jom Kenal Blogger Adda Mamapipie

Kak Sue mula kenal Adda masa aktiviti blogwalking, Adda rajin singgah blog Kak Sue. Kemudian kami kenal kat satu group nie, hari-hari berborak. Macam-macam kami borakkan, pasal blog lah, personal lah. Lama-lama jadi rapat pula. Adda pun part time blogger macam kawan blogger yang Kak Sue kongsikan sebelum nie, sebab Adda bekerja di syarikat pencetakan Karangkraf. Siap ada cert dalam bidang IT lagi tau, jangan tak tau ada dikalangan blogger nie ada kerja dan kemahiran yang hebat-hebat juga kan..

Blog Adda yang lebih dikenali dengan nama Mamapipie nie bercerita tentang Lifestye dan Parenting. Sama lah macam blog Kak Sue juga. Adda mempunyai seorang anak lelaki dan suami yang sentiasa menyokong kerjaya dan minat Adda. Seronok kan kalau keluarga kita memahami dan sentiasa menyokong kita. Nak buat kerja atau buat yang kita minat pun rasa seronok dan tak terganggu.. 

Jom Kenal Blooger Adda Mamapipie
Jom Kenal Blooger Adda Mamapipie - Happy Family
Kak Sue belum pernah jumpa Adda lagi walaupun Kak Sue kerap juga ke Shah Alam, sebab rupanya Adda nie tinggal dan kerja kat Shah Alam aja.  Kalau kebetulan ada event pun tak pernah pula kami terserempak. Harap satu hari nanti Kak Sue dapat la bertemu mata dengan blogger hebat tapi amat merendah diri macam Adda nie. Ikutkan Adda nie blogger otai tau, ya lah mula berblogging sejak dari tahun 2008 lagi. Lama sangat dah tu.. cuma Adda slow down beberapa tahun katanya dan kembali aktif. Macam Kak Sue juga, baru nak aktif dan belajar banyak benda tentang blog nie. Semoga Adda terus succes ya dalam kerjaya dan blog..

Korang yang mana belum kenal Adda nie boleh lah follow socmed Adda ya. Seronok ada kawan macam Adda yang sentiasa support dan memahami. Kawan biar ramai, musuh jangan dicari, kann.. Jumpa lagi korang, papai!

Blog

Facebook

Instagram

Post a Comment

11 Comments

  1. harap persahabatan kita semua dalam power puff girl berkekalan kan kak.. hehehe

    ReplyDelete
  2. Go powerpuff haha.. Tq kak sue. Semoga ukhuwah sentiasa berkekalan Dan semoga kita dapat berjumpa satu hari nanti. Sambil Makan laksa Dan minum air kelapa kan

    ReplyDelete
  3. Walau lama blogging..tp k adda ni humble orgnya

    ReplyDelete
  4. Jom kita sama- sama support Adda untuk lebih aktif dan bina kembali platform...the more the merrier...

    ReplyDelete
  5. wah.. boleh la kenal2 ni.. TB pun baru nak pusing2 nak terjah blog kawan2.. jap lagi boleh la singgah blog mamapipie.com ni

    ReplyDelete
  6. lama kan kak adda dah berblog tp still humble orangnya. insyaAllah satu hari ley jumpa kak adda dan semua. jom lah reunion. hehe

    ReplyDelete
  7. Mamapipie memang peramah.. Selalu juga singgah blog dia kak Sue

    ReplyDelete
  8. mamapipie ni rajin sgt dtg blog el..msg kat shoutbox hehe
    thanks mamapipie

    ReplyDelete
  9. Tqtq semua.. Rasa semangat lah vial baca Komen 😁

    ReplyDelete
  10. Seronoknya boleh berkenalan di alam nyata...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️