Set Young Living Essential Oil

Assalamualaikum, hai semua! Kali nie Kak Sue nak kongsikan dengan korang wish list Kak Sue yang dah lama Kak Sue idam-idam kan, Set Young Living Essential Oil. Sebelum nie tengok kawan-kawan blogger dah guna dan Kak Sue pun ada beli Essential Oil (EO) Chedar Wood untuk masalah gangguan tidur. Alhamdullilah, lepas beberapa kali Kak Sue gunakan Chedar Wood masalah tak boleh tidur malam berkurangan. Tu yang Kak Sue teruskan niat nak ada set Young Living Essential Oil nie kat rumah, sebab serasi dan berkesan pada diri sendiri..

Set Young Living Essential Oil
Set Young Living Essential Oil

Young Living Essential Oil, Suka Sangat!

Young Living Essential Oil, Kak Sue suka sangat! Kalau kita pikirkan harga memang barang dari Young Living dan Essential Oil nie kita rasa mahal. Kalau kita tau dan dah rasa kelebihannya kita akan rasa berbaloi kita laburkan duit untuk beli benda nie semua tau. Memula nak beli Kak Sue minta izin dan tanya pendapat Abang Man dulu walaupun guna duit sendiri, duit hasil berblog lagi tau. Abang Man kata cuba lah kalau rasa okay, senang ja jawapan beliau kan.. hahaha! Biasa lah orang lelaki nie kan, mesti rasa apa benda lah yang Kak Sue suka dan berminat sangat nak beli. Kak Sue pun terus lah order dengan kawan blogger Rara. Memang senang berurusan dengan Rara, cepat dan mesra.. ecey wah.. Tq tau Ra sebab kenalkan dan terangkan pada Kak Sue pasal Young Living dan EO nie semua..

Untuk Set Young Living Essential Oil yang Kak Sue beli nie dapat dua Essential Oil, Lavender dan Lemon. Kegunaan EO Levender untuk hilangkan stress, bagi kita relaks, sakit kepala dan banyak lagi. Eo Lemon pula untuk rasa tak sihat badan, nak demam, batuk dan selsema. Kak Sue dah cuba masa Adik hangat sikit badan masa balik dari sekolah, Alhamdullilah esoknya panas badan Adik berkurang dan hilang terus. Tak payah kita susah-susah nak bagi anak makan ubat dah kan. Cukup dengan kita diffuse aja EO yang Kak Sue bagi tau tadi. Tak rugi pun kita melabur dan berbelanja lebih sikit untuk keluarga kita..

Set Young Living Essential Oil
Set Young Living Essential Oil
Nanti ada rezeki lagi Kak Sue nak tambah lagi EO untuk kegunaan kami sekeluarga. Ada banyak kegunaan EO nie sebenarnya, untuk hilangkan stress, untuk anak tak sihat, kesihatan wanita dan macam-macam lagi lah. Selalunya Kak Sue diffuse pagi dan malam, kadang masa kami sekeluarga bersantai kat ruang tamu, sambil menonton ke.. memang relaks habis. Diffuser nie terpasang selama 4 jam dan ada lampu tau, selepas 4 jam lampu akan terpadam sendiri. Boleh buat lampur tidur lagi, jadi kalau tertidur ke apa tak perlu kita nak risau. Selalunya kalau sebelah malam, memang akan tertidur lah jawabnya. Sedar-sedar, eh tertidur kat sofa rupanya.. ehehe..

Okay lah, setakat nie dulu sembang dan perkongsian Kak Sue kali nie. Benda baik dan manfaat kita kongsi bersama, apapun semuanya dengan izin Allah hendaknya. Best tau Set Young Living Essential Oil nie, kalau korang berminat boleh tanya-tanya kat Safura Fadhlan nie ya. Jumpa lagi ya, papai!

Post a Comment

8 Comments

  1. Ramai juga yg dah guna set young living ni ye kak. Mahal janji berbaloi apa salahnya kak.

    ReplyDelete
  2. alololo TQ kak! best kan guna YL, indah je dengan bau wangi2.

    ReplyDelete
  3. berbaloi dengan harga dengan keberkesanannya. jenama young living banyak testimoni positif. memang patut guna ni

    www.maisarahsidi.com

    ReplyDelete
  4. Nampak menarik la..SA tunggu dapat sewa bilik baru baru nak beli...sekarang ni tak best kalau letak YL ni...

    ReplyDelete
  5. Semakin ramai guna yl ni Dan ramai kata best. Mmg best ye kak

    ReplyDelete
  6. rasa cam nak beli jugak tapi tengok budget dulu

    ReplyDelete
  7. Saya tgk ramai bloggef guna dan beri feedback positif. Mcm nak kena beli juga nih

    ReplyDelete
  8. ramai pakai ni..tapi nad nak beli yang dekat tesco tu..bagi wangi sikit rumah ni..dan tenang

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️