Design Hadiah Istimewa di Printcious.com

Assalamualaikum, hai semua. Selalunya kalau ada sambutan hari istimiewa untuk orang yang kita sayang mesti dok memikir apa nak hadiahkan pada mereka kan. Kalau Kak Sue, suka yang lain dari yang lain untuk dijadikan kenangan sepanjang hayat. Kalau boleh nak design hadiah istimewa tu sendiri untuk orang yang tersayang. Bila tengok wajah gembira mereka, kita pun rasa yang sama kan. Sekarang nie Kak Sue dah tahu kat mana nak dapatkan perkhidmatan design sendiri dan juga hadiah lain dari yang lain. Meh Kak Sue nak kongsikan dengan korang. Sekarang nie kita boleh design hadiah di Printcious.com, ada macam-macam pilihan hadiah menarik kat sana tau..


design hadiah istimewa di printious.com
Design hadiah istimewa di Printious.Com

Design Hadiah Istimewa di Printcious.com

Printcious.Com nie kan adalah sebuah syarikat yang menyediakan perkhidmatan percetakan pada barang hadiah peribadi seperti mug, keychain,bantal, t.shirt dan macam-macam lagi. Dengan tag line "Printcious.com - Precious Gift From Your Heart" kita boleh design hadiah istimewa lain dari yang lain mengikut kreativiti kita sendiri untuk orang yang tersayang. Barangan nie sesuai untuk semua majlis sepeti harijadi, perkahwinan, tamat pengajian,ulang tahun atau acara koprat. Dan yang paling best harga yang berpatutan, kualiti produk yang bagus dan ada macam-macam tawaran istimewa tau.. Jom kita tengok jom..

Design hadiah istimewa di Printious.Com
Design hadiah istimewa di Printious.Com
Ha.. ada macam- macam pilihan kat sini, korang boleh pilih kategori dan cuba pilihan kategori penerima atau majilis. Boleh pilih untuk lelaki atau perempuan, untuk hadiah harijadi, ulangtahun perkahwinan atau macam-macam lagi lah. Semua ikut apa yang kita nak, tinggal klik dan pilih aja, mudah sangat kan.. lepas tu kita boleh design sendiri macam mana yang kita nak, kira macam personal touch gitu kan..

Jom Kita Design Hadiah Istimewa di Printcious.com

Puashatikan kalau dapat design sendiri hadiah istimewa untuk yang tersayang. Kak Sue nak kongsikan dengan korang beberapa langkah mudah untuk siapkan hadiah seterusnya terus di pos kepada penerima

Design hadiah istimewa di Printious.Com
Design hadiah istimewa di Printious.Com

1. Pilih produk pilihan korang


2. Pilih warna, saiz dan tekan customize it untuk proses edit


3. Pilih untuk masukkan nama dan gambar


4. Upload gambar yang korang pilih, kemudian masukkan text dan edit ikut apa yang korang suka. Bila dah puashati boleh tekan done. 


5. Proses akhir korang, pastikan dah puashati semua dah tau. kemudian boleh klik add to chart


6. Dah pun siap, dan dah boleh buat pembayaran. Pembayaran boleh dibuat melalui cash deposit, online transfer atau debit / credit card. Sekarang tunggu aja barang sampai kat rumah korang..



Ha.. senang ja kan. Korang ikut aja semua step yang Kak Sue dah tunjukkan kat atas. Boleh aja pilih mana-mana yang korang suka. Selamat mencuba.. Untuk lebih detail korang boleh intai kat bawah nie ya


Printcious.Com
Web

Facebook

Instagram






Post a Comment

8 Comments

  1. Senang sgt kan kak. Produk dia pula cantik2 semuanya. Rambang mata :)

    ReplyDelete
  2. Design sendiri ni yang best...exclusif gituuu

    ReplyDelete
  3. Macam2 ada ha...bleh design ikut citarasa kita sendiri kan..menarik..

    ReplyDelete
  4. menarik..macam2 ada..:)

    ReplyDelete
  5. Singgah isnin dari nieyl
    selalu juga order brg dekat printcious ni...

    ReplyDelete
  6. Menarik dpt custome hadiah mcm ni. Barulah nampak lain dr lain kan

    ReplyDelete
  7. wahhh bestnya! serius comel bantal tu hehehe.

    kc tag kak sue http://www.sayidahnapisah.com/2017/08/aidilfitri-giveaway-by-faye-and-friends.html :)

    ReplyDelete
  8. Cn dh kumpul 3 bantal bergambar dari printcious tau, paling cantik kaler hitam tau 😉

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️