Baby Lobster Meet Hai Xian Delight Promosi Baru di Tung Yuen Chinese Restaurant

Assalamualaikum, hai semua! Kak Sue nak kongsi dengan korang yang kaki makan dengan tempat makan yang harus korang terjah di Hotel Grand BlueWave Shah Alam masakan cina mewah Baby Lobster Meet Hai Xian Delight promosi baru di Tung Yuen Chinese Restaurant. Haaa.. menarik kan, sapa tak makan lobster memang rugi. Korang jangan risau restoran nie mempunyai sijil Halal dari Jakim tau sekaligus restoran masakan cina 100% yang pertama di Asia Tenggara diiktirafkan dengan gelaran mesra halal. Jadi boleh datang dengan keluarga atau kawan-kawan makan kat sini bersempena promosi istimewa Baby Lobster Meet Hai Xian Delight  nie yang bermula 15 Julai sehingga 30 September nanti. Jom kita tengok menu lain yang disediakan kat sini..




Pilihan Istimewa Baby Lobsters dan Sup 

Selain pilihan menu istimewa Baby Lobsters dan Sup, yang boleh korang pilih salah satu samada nak Baby Lobster yang digoreng atau dipanggang dengan pilihan sos yang disediakan. Baby Lobster seberat 150gram setiap satu dihidang 1/2 portion untuk seorang makan tau. Untuk sup pula boleh pilih samada Szechuan Sup atau Fish Maw Sup





Promosi ini juga boleh didapati dalam set minumum lima orang dengan harga RM75.00++ seorang dengan enam menu lain yang juga disediakan di Tung Yuen Chinese Restoran antaranya Daily Special of Chinese Chilled Appetizer, Steam Garoupa Fish with spicy Bean Paste, Pan Fried Trio Seafood with Spicy Sause, Braised Top Shell Abalone Slice with Kai Lan and Roast Garlic,Fried Rice with Seafood dan akhir sekali Pan Fried Chinese Pan Cake









Menarik kan, pada yang suka dengan masakan cina Kak Sue syorkan korang cuba makan kat sini semua sedap-sedap tau. Memang berbaloi sangat dan puashati. Selamat mencuba rasa.. nanti Kak Sue kongsikan detail kat bawah nie boleh korang terjah laju-laju nanti tau..


Hotel Grand BlueWave Shah Alam
Tung Yuen Chinese Resaturan 
Level 1
Dibuka setiap hari seminggu
Lunch - 11. 30am - 2.30pm
Dinner - 6.00pm - 10.30pm
No Tel
03 5511 8811 ext 2616 / 2724





Post a Comment

12 Comments

  1. Saya mmg suka baby lobster. Yang ni pun nampak sedap kak

    ReplyDelete
  2. woww, sedapnyaa nampak..

    ReplyDelete
  3. Alahai kak. Mengiurkan nampaknya lobster tu :)

    ReplyDelete
  4. adoi.. sedap2 nye lahai !! g tak ajak pon ye kak.. hee~

    ReplyDelete
  5. SA suka...alahai sedapnyaaaaa...

    ReplyDelete
  6. Ya Allah, sedapnya kak.. Makan tak ajak. Heheheh.. Tak sangka kan, chinese restaurant tapi halal. skrg dh byk mcm tu. Boleh sharing pelbagai menu. Bestnya.

    ReplyDelete
  7. Nampak lobster tu sangat menyelerakan.. Tapi lea tak berapa suka sangat makanan cina... huhuuhu

    ReplyDelete
  8. Pergh lobster, seafood idaman...

    ReplyDelete
  9. Wahh semua nampak sedaplaaa kak sue..

    ReplyDelete
  10. Memang sedap with the seafood-licious promotion of Baby Lobsters too. Harga pun berpatutan & value-for-money!

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️