Pilihan Air Balang di Gerai Man Java

Assalamualaikum, hai semua! Sempena bulan Ramadhan nie Kak Sue nak kongsikan dengan korang Pilihan Air Balang di Gerai Man Java. Macam tahun yang sudah gerai kami ada pilihan tujuh jenis air. Air minuman di gerai kami semua air buah cuma ada dua balang yang tak guna buah air Oren Sunquick dan Green Tea.. Korang yang ada berdekatan jangan lupa tau singgah, ada bermacam pilihan air balang di Gerai Man Java tau..

plihan air balang di gerai man java

Pilihan Air Balang Man Java di Pasar Ramadhan

Antara pilihan air balang Man Java yang ada di Pasar Ramadhan tahun nie ialah Kelapa Muda, Kelapa Lemon, Kelapa Laut sejuk dan suam, Kedondong Asam Boi, Air Durian Belanda, Air Oren Sunquick dan akhir sekali Green Tea. Haa.. pilih aja mana kesukaan korang, nak sejuk.. nak kurang ais, semua ada..

plihan air balang di gerai man java

Gerai minuman kami beroperasi setiap hari dari pukul 3.30 petang sehinggalah waktu berbuka. Di buka setiap hari sempenan Ramadhan nie di Puteri Central Park, Bandar Tasik Puteri Rawang..

plihan air balang di gerai man java

Tahun nie kami perkenalkan jualan pilihan air pakai jug pula. Jadi pelanggan boleh buat pilihan nak beli guna jug atau bungkus yang biasa. Kami juga sedia menerima tempahan untuk majlis berbuka dan hendaklah membuat tempahan seawal tiga hari dari tarikh majlis..

plihan air balang di gerai man java

Korang ada berdekatan jangan lupa singgah tau dan pada yang berminat nak buah tempahan boleh whatsaap kami di nombor 012 5854998 / 012 5844736. Selamat menjalankan ibadah puasa semua, papai!

Post a Comment

5 Comments

  1. Nanti nak rasa durian belanda pula lah kak. Banyak khasiat durian belanda tu. Salah satu nya ialah anti kanser.

    ReplyDelete
  2. bestnye tengok air dalam jug tu !! hee~ bila la dapat g jumpa kak sue kat sana..

    ReplyDelete
  3. SA nak rasa semua tuh....paling suka durian belanda...

    ReplyDelete
  4. tekak telan air liur je tengok air ni..hahaa

    ReplyDelete
  5. adui. petang petang gini baca entri ni.
    bikin haus !!! ha ha ha :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️