Sambutan Hari Jadi Along

Assalamualaikum,hai semua!Semalam Kak Sue dan keluarga dapat jemputan dari kakak Abang Man, Kak Jam untuk sambutan hari jadi Along di Pizza Hut, Wangsamaju.Memula Kak Jam plan sebelah petang, tapi kami ada urusan sikit jadi tukar selepas Isyak.Senang nanti balik tinggal tidur ja kan..
sambutan hari jadi along


Kejutan Hari Jadi Along Menjadi


Kak Jam cuma jemput kami sekeluarga datang makan.Yang lain semua Kak Jam dah urus sebelah petang rupanya.Kami sampai aja di Restoran Pizza Hut Kak Jam bagi tahu ada buat kejutan hari jadi untuk Along.Tapi kami diminta buat macam tak tahu aja lah nak buat kejutan harijadi untuk Along..sweet kan dapat Ibu macam nie..ehehe..
sambutan hari jadi along
sambutan hari jadi along

Biasa lah kalau makan kat Pizza Hut semestinya order Pizza, ada juga order makanan kegemaran Adik Spagetti Olio dan beberapa menu lain.Masa tengah tunggu order siap dihidangkan tetiba datang sekumpulan crew Pizza Hut nyanyikan lagu Happy Birthday to you kat Along.Tersipu-sipu Along malu dan terkejut..bukan Along aja terkejut dengan Kak Sue pun terkejut sekali..hahaha!Menjadi lah kejutan hari jadi Along kali nie yang Kak Jam dah plan..
sambutan hari jadi along
sambutan hari jadi along
sambutan hari jadi along
sambutan hari jadi along

Maka selesailah sambutan hari jadi Along dengan jayanya..Selamat hari Jadi Along, semoga sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah, kesihatan yang baik, umur yang bermafaat, murah rezeki, cemerlang dalam semua bidang yang diceburi dan dipermudahkan semua urusan dunia, akhirat.. aamiin ya rabb..!

Post a Comment

3 Comments

  1. Selamat hari jadi along...murahnya rezeki along di raikan mcm ni ramai2...kek tu alahaiiii dapppp!

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday sis along hehehe. semoga murah rezeki dan panjang umur In Shaa Allah :*

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️