Carrie Junior Dengan Pek Isian Semula

Assalamualaikum, hai semua! Kak Sue dan keluarga memang guna produk Carrie Junior nie kat rumah.Kami suka dengan baunya yang wangi dan menenangkan. Memang dari anak-anak Kak Sue kecil sampai lah sekarang dah ada yang meningkat remaja masih gunakan produk Carrie Junior nie.. punyalah lama kan. Sekarang lebih jimat dan mudah dengan Carrie Junior dengan pek isian semula. Bila habis guna boleh terus top up dengan pek isian semula, mudahkan..
carrie junior dengan pek isian semula

Carrie Junior Pek Isian Semula Lebih Jimat


Carrie Junior adalah barangan mandian bayi dan kanak-kanak yang telah dikenali lebih 20 tahun di Malaysia. Dengan kos sara hidup yang tinggi zaman sekarang nie, Carrie Junior mencari cara baru bagi penjimatan pengguna setia mereka dengan menawarkan pek isian semula yang lebih jimat dan mudah. 

Dengan ekonomi friendly pack ini juga 79% pengurangan penggunaan plastik dapat memelihara alam sekitar dari tercemar.. Haaa, bukan saja kita boleh berjimat tapi dapat memelihara alam sekitar agar lebih sihat dan selamat..

Syampu dan mandian Carrie Junior nie dirumus khas dengan Fruito-E dengan lembut dan efektif dan merupakan kombinasi semula jadi estrak buah-buahan. Ia juga kaya dengan vitamin dan nutrien yang membantu melembapkan dan melindungi kulit si manja menjadi lembut dan bersih sepanjang hari
carrie junior dengan pek isian semula

Carrie Junior juga ada pelbagai pilihan wangian buah-buahan bagi membantu si manja sentiasa segar dan bersih sepanjang hari juga sesuia digunakan setiap hari. Ada pilihan rangkaian produk Carrie Junior iaitu Baby bath, Baby syampoo, Baby hair & Body wash, Baby powder, Baby Lotion dan Baby Oil. Lengkap untuk si manja anda..
carrie junior dengan pek isian semula

Harga Produk Carrie Junior


Pek Isian semula Carrie Junior baby Bath 500g berharga RM8.90* ( Semenanjung ) dan RM9,30* ( Sabah dan Sarawak )

Carrie Junior Hair & Body Wash pula terdapat dalam harga RM9.90* ( Semenanjung ) dan RM10.40* ( Sabah dan Sarawak )

Semua produk carrie Junior boleh didapat disemua kedai runcit, pasaraya dan farmasi di seluruh Malaysia dan dikitiraf Halal

Facebook Carrie junior - CarrieMY

Post a Comment

4 Comments

  1. Tengok produk terasa diri ini kecil lagi. Hahaha

    ReplyDelete
  2. Memang Best... Anak-anak saya pun guna...

    ReplyDelete
  3. Bertahun dah product ni di pasaran...suka bau dia

    ReplyDelete
  4. anak2 mmg kenal bau brand ni

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️