Tips Mudah Cukupkan Minum Air Kosong Sehari

Assalamualaikum,hai semua!Dalam dua tiga hari nie cuaca agak panas menyengat kan.Pulak tu sejak dua menjak nie macam musim orang tak sihat demam dan batuk.Sana sini orang tak sihat,Kak Sue pun baru aja,baik demam dan batuk.Batuk memang terasa kering tekak..pedih dan perit!Kena banyakkan minum air kosong.Kali nie Kak Sue nak kongsikan Tips Mudah Cukupkan Minum Air Kosong Sehari.

tips mudah cuckupkan minum air kosong sehari
Tips Mudah Cukupkan Minum Air Kosong Sehari - Gambar sumber Resepi Sheila Rusly
Haaa..dah baca dalam gambar kat atas kan.Kalau boleh kita cuba ikut tips mudah kat atas nie ya.Anak-anak Kak Sue memang jenis suka minum air kosong.Air lain pun mimum juga macam susu Dutchlady,Vitagen memang sentiasa ada lah.Memang kuat minum air depa nie,jadi tak risau sangat lah bab nak suruh minum air kosong bebanyak setengah budak tak suka kan.Yang Kak Sue terbalik pula,setiap kali nak mandi mesti nak minum air.Lepas nie kena betulkan lah cara minum air dengan betul.Semoga bermafaat ya untuk korang semua..papai!

9 comments

  1. Saya jenis susah nak minum air kosong kecuali makan ubat.. selalu minum kafe je... hehe.

    ReplyDelete
  2. Perkongsian yang bagus ni. Selalu susah sangat nak minum air sebab memang jenis yang tak banyak minum air. kecuali selepas makan ja.

    ReplyDelete
  3. Air kosong plg sedap minum time tgh panas. Boleh 4 gelas terus kak. Hehe

    ReplyDelete
  4. Cuaca panassekarang ni kan Sue,asyik nak minum je :)

    ReplyDelete
  5. Hehehe saya jenis susah nk minum air kosong, tak lalu, kena minum dari botol je, kalau cawan takleh terima terus, hahaha, pelik kan.

    Tips yang baik kak sue, thank you.

    ReplyDelete
  6. sy pun selalu cheat kalau minum air masak nie muhehehe tapi paksa jugak diri untuk minum ,

    ReplyDelete
  7. Aida pernah trbaca tips ni.
    Useful. Terbaik...

    ReplyDelete
  8. saya disarankan minum hingga 3 liter..pent jugk nk minum gitu..hehe

    ReplyDelete
  9. Pesakit Gout/Athritis memang perlu minum banyak air kosong(air putih).Perlu istiqomah, disiplinkan diri...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤