Day #7 ~ Cabaran 7 Hari Blogging

Assalamualaikum,hai semua!Akhirnya sampai ke hari terakhir Cabaran 7 Hari Blogging.Kenangan Pahit..ada kenagan yang Kak Sue tak mau ingat sikit pun..
CABARAN 7 HARI BLOGGING

Day #7 ~ Kenangan Pahit


Kenangan pahit nie memang kalau boleh nak padam terus dalam ingatan!Ada yang Kak Sue rasa tak mahu nak ingat,sebab memang berbekas luka kat hati nie..ecehwah,ehehe..Walaupun benda dah berpuluh tahun berlaku tapi bila ingat aja peristiwa tu,Kak Sue rasa tak dapat memaafkan kesalahan dan perbuatan tersebut..sungguh!

Abang Man selalu nasihat Kak Sue,maafkan dan redhakan lah apa yang pernah Kak Sue lalui,jangan simpan dendam..Kak Sue tak pasti apakah perasaan tu dendam atau apa..tapi memang susah nak lupakan dan maafkan satu perkara nie..Bila ingat jadi geram dan nak marah tau..huhuhuuu..

Semoga sebelum Kak Sue pergi dari dunia nie,Allah lembutkan hati Kak Sue redhakan dan maafkan semua..sebab perkara yang kita tak selesaikan di sini akan menangguhkan urusan kita kat sana nanti.Memang senang kita nak ucap atau berikan maaf tapi betulkah kita ikhlas memaafkan dan melupakan..InsyaAllah Kak Sue akan cuba nanti..Walau pahit macam mana hidup nie perlu diteruskan..betul tak?

Kak Sue dah selesaikan task cabaran 7 Hari Blogging hari nie,seronok juga.Sekurangnya ada juga topik yang nak Kak Sue kongsi kat blog kesayangan yang tak seberapa nie.Jumpa lagi korang di entri yang lain pula ya..papai!
Day #7 ~ Cabaran 7 Hari Blogging Day #7 ~ Cabaran 7 Hari Blogging Reviewed by Kak Sue on January 05, 2017 Rating: 5

3 comments:

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Powered by Blogger.