Melepaskan Rindu Lagi

Assalamaualaikum,hai semua!Kak Sue ingat tak payah lah jenguk Adik minggu nie sebab minggu depan Adik dah mula cuti hujung tahun,tapi hat...

melepaskan rindu lagi
Assalamaualaikum,hai semua!Kak Sue ingat tak payah lah jenguk Adik minggu nie sebab minggu depan Adik dah mula cuti hujung tahun,tapi hati tak kuat pula bila teringat Adik minta belikan biskut hari tu..Tambah musim hujan nie kan,risau takut Adik lapar,padahal cukup aja makanan kat asaram Adik tu..Sebenarnya saja nak melepaskan rindu lagi..Ada juga warden bagi tau Adik tak boleh datang tanpa bagi tau dulu,tapi Ibu redah juga..huhuhu..
melepaskan rindu lagi

Melepaskan Rindu


Kalau hati rasa teringat sangat,nak juga datang singgah sekejap.Janji dapat melepaskan rindu dah cukup dah untuk Kak Sue.Tak sabar dah nak tunggu Adik cuti panjang nanti,Abang Man pun dah plan percutian dan buat tempahan untuk kami sekeluarga.Harap semua berjalan lancar dan selamat pergi dan balik nanti.Kali nie nak bawa Tok Pah sekali cuti-cuti dengan kami semua,seronoknya!

Dah hantar biskut,sembang peluk cium kejap dah lega dah.Tunggu hujung minggu nie pula datang jemput Adik.Ibu doakan semoga Adik dan semua anak-anak di sekolah Adik sentiasa dalam lindungan dan rahmat Allah,dipermudahkan semua urusan,ditenangkan dan diterangkan hati dalam menuntut ilmu dunia,akhirat..aamiin ya rabb...

You Might Also Like

2 ulasan

  1. sweetnya.. moga dipermudahka adik.. in sha Allah besa nnti boleh jadi pemimpi yang baik :) comel ank kak sue ni

    ReplyDelete
  2. alahaiii..anak bongsu ..mesti rindu kann

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.