Tudung Bawal Satin,Nak Jugak..!

Assalamualaikum,hai semua.Sekarang nie dah mula trand Tudung Bawal Satin pula kan...Kak Sue pun tak mau ketinggalan nak ada juga koleksi Tudung Bawal Satin nie.Asyik tengok kawan di facebook dan kawan blogger bergaya cantik,Kak Sue pun tak boleh tahan dah menjangkit pulak..ehehe.. 

Kebetulan kakak kepada kawan Kak Sue ada menjual tudung nie,jadi untuk permulaan Kak Sue sambar dulu dua helai.Hamboi permulaan kauuu..hahaha!Rasa senang nak bentuk tudung bawal satin nie tau,cuma kena rajin sikit lah kalau nak pakai tu kena gosok,kalau tak nampak kedutan dan renyukkan yang menyakitkan mata..hihihi..

Hari tu jalan-jalan kat pasar malam ternampak tudung bawal satin,terbekenan dan tersambar sehelai.Nasib baik anak dara dengan pantas sedarkan Ibu dia,Ibu..jadi-jadilah Bu..Aidijuma Ibu pun dah melambak dah Bu..erksss..insaf sekejap Ibu..Tengok lah nanti Kak Sue ingat nak let go mana-mana Tudung Bawal Aidijuma yang Kak Sue rasa tak mau pakai..Ada yang berminat ka..Tunggu ya..papai!

1 comment

  1. Suka tengok corak tudung ni tapi tak beli sebab satin... x berkenan sgt ngan kain satin.. hehee...

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤