Selamat Hari Jadi Untuk Saya

Assalamualikum,hai semua!Alhamdullilah Allah masih panjangkan umur Kak Sue hingga ke hari dan saat ini.Semoga Kak Sue sentiasa perbaiki diri dan sentiasa istiqomah dalam setiap amal.Dalam umur Kak Sue sekarang,Kak Sue berharap biarlah panjangnya umur Kak Sue bermafaat dengan tak mensia-siakan ke jalan yang tidak baik..
selamat hari jadi untuk saya

Semoga kita dan keluarga kita semua sentiasa dalam lindungan dan rahmat kasih Allah,dipermudahkan semua urusan kita baik di dunia atau di akhirat nanti.Terima kasih kepada Abang Man dan anak-anak yang membuat kejutan hadiah untuk Kak Sue..Ibu sayang semua,dunia dan akhirat..

selamat hari jadi untuk saya

Akhir sekali terima kasih kepada semua kawan-kawan dan keluarga yang sudi wish birthday Kak Sue samada di Whatapps,Facebook dan Mesengger,semoga semua ucapan dan doa kawan dan keluarga semua Allah kembalikan juga kepada semua..aamiin ya rabb..




Post a Comment

4 Comments

  1. Selamat hari lahir kak sue. Smeoga sentiasa diberkati dan dirahmati. Dikurniakan keluarga yang bahagia dunia dan akhirat. Diberikan keihatan yang baik serta rezeki yang halal dan melimpah ruah.

    theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tq Ain..aamiin ya rabb..Doa yang sama untuk Ain juga ya.. :)

      Delete
  2. happy birthday kak sue, may Allah bless you always :D

    salam singgah dari blog www.neezalife.com

    ReplyDelete
  3. Selamat hari lahir sis.. Semoga akak dikurniakan kesihatan yang baik, semoga akak dimurahkan rezeki, semoga Allah merahmati dan melindungi akak serta memberkati kehidupan akak sekeluarga... =)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen, InsyaAllah nanti Kak Sue balas kunjungan semula ❤️