Kelebihan Jus Qalbi Al-Ehsan

By Kak Sue - November 02, 2016

Assalamualaikum,hai semua!Zaman sekarang nie rata-rata kita semua mementingkan pemakanan dan kesihatan diri kan.Tambah macam Kak Sue nie umur dah meningkat kena jaga lebih sikit.Kena ada makan supplemen untuk tambah tenaga dan kesihatan diri.Kak Sue tertarik nak mencuba Jus Qalbi Al-Ehsan yang difomulasi lima bahan terpilih dan paling penting 100% asli tanpa bahan pengawet..Jom kita tengok apa lagi kelebihan jus Qalbi nie..
JUS QALBI AL-EHSAN


Kelebihan Jus Qalbi Al-Ehsan 


Jus Qalbi Al-Ehsan nie dihasilkan tanpa bahan pengawet tiruan tau.Ada lima bahan yang terdapat kat dalam Jus Qalbi nie bawang putih,halia,lemon,cuka epal dan madu asli.Dengan semua bahan nie terbukti berupaya untuk menurunkan kandungan kolestrol dalam tubuh badan kita..

Jus Qalbi juga mampu membaiki pulih dan merangsang sistem peredaran darah serta mengurangkan risiko yang berkaitan dengan komplikasi jantung,strok,sakit dada,darah tinggi dan kebas anggota badan tapi kena amal berterusan lah ya.Jangan sekejap makan pastu kita skip macam mana nak dapat kesihatan yang baik kan..
JUS QALBI AL-EHSAN

Selain itu Jus Qalbi adalah minuman supplemen yang mampu menjana tenaga tambahan,haaa macam Kak Sue cakap kat atas tadi kan,sesuai sangat lah bagi yang mencari minuman supplemen untuk mereka.Jus Qalbi juga kaya dengan vitamin C yang baik untuk kecantikan kulit serta sistem imunisasi dan sistem penghadaman kita..Menarik kan..Lengkap semua untuk tubuh badan kita dalam satu botol..

Cara Pengambilan
  • Goncang sebelum minum
  • 1 sudu makan sebelum sarapan
  • 1 sudu makan sebelum tidur malam
  • GUNAKAN SUDU PLASTIK SAHAJA
  • Di syorkan di simpan di dalam peti sejuk setelah di buka
JUS QALBI AL-EHSAN

Ada kawan tanya macam mana rasa Jus Qalbi nie.Kak Sue nak bagi tahu kat korang nie,masa memula buka penutup Jus Qalbi nie bau bawang putih tau,kalau yang tak berapa suka tu mungkin bau agak kuat.Untuk Kak Sue okay aja sebab Kak Sue dah biasa bau jamu dari mertua Kak Sue,jadi sap-sap sui ja lah setakat bau bawang putih nie ecehhh.. berlagak ye..hahaha...Goncang dulu,lepas tu minum aja macam biasa...sedap!ehehe..

Berminat nak cuba Jus Qalbi Al-Ehsan boleh hubungi detail yang Kak Sue kongsikan kat bawah nie ya..Selamat mencuba!

Jus Qalbi Al-Ehsan
Website
Facebook
Email
official@algaepark.com.my
Telefon
03 5511 4366
017 7300366 / 017 3730366










  • Share:

You Might Also Like

3 ulasan

  1. bagusnya kak, boleh minum seisis keluarga.

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum kak sue! Sihat ke? Nice sharing :))

    theathra.blogspot.my

    ReplyDelete
  3. Saya pun suka kak..ptt akk awet muda..biasa makan jamu rupanya :)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤