Ujian Dan Hikmah

Assalamualaikum,hai semua..kadang-kadang bila Allah uji kita,kita rasa tak mampu dah nak mengadap ujian tu kan..Kita rasa sangat lemah dan mudah nak berputus asa.Kita rasa macam kita aja yang selalu diuji..Kita selalu persoal dengan ujian Allah kepada kita..

Tapi percaya lah ujian Allah diberi untuk kita walau sehebat mana pun,ia tidak akan melebihi keupayaan diri kita..Bersangka baik dengan Allah,setiap ujian pasti ada hikmah dan rancangan yang lebih baik dari Allah.Semoga kita semua sentiasa dipermudahkan urusan kita dan keluarga kita dunia,akhirat..Jom positif dan bersangka baik!


No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤