Musim Buah Datang Lagi..

Assalamualaikum,hai semua..tahun nie musim buah tak meriah sangat berikutan cuaca panas yang teruk beberapa bulan yang lepas.Alhamdullilah,walau pun macam tu Kak Sue dan keluarga ada rezeki nak merasa buah-buahan tempatan kita nie..Kak Sue dan Abang Man berkesempatan balik kampung dan bawa balik buah untuk keluarga Kak Sue yang akan datang beraya nanti.Buah durian kampung dan rambutan kuning memang feveret Kak Sue sekeluarga cuma Abang seorang aja tak makan durian dalam keluarga kami..rugi tau bangggg..ehehehe..Berbaloi balik ambik buah kat kebun sendiri dapat lah semua keluarga merasa,kalau nak beli tu buah agak mahal lah time macam nie kan..Terima kasih kepada Bapak dan Mak sebab jemput kami balik ambik buah..semoga tahun depan rezeki kita ada lagi ya..

No comments

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤