Kek Mango Mousse Vivo

Assalamualaikum semua..setiap orang ada makanan kegemaran masing-masing kan..Kak Sue sebenarnya pengemar makanan manis,seperti kek dan coklat..tapi jangan lah manis sangat kan..pening tau kalau manis sangat..ehehe..Sejak meningkat usia nie Kak Sue dah kurang sikit makan kek-kek nie tapi kalau yang betul sedap,Kak Sue asyik ulang membeli dan makan..haa.gituu!

Sejak dua menjak nie Kak Sue asyiklah dengan Kek Manggo Mousse Vivo..pertama kali cuba Kak Sue dah jatuh cinta dengan rasanya.Sekali makan buat kita rasa nak makan lagi dan lagi..tapi tak boleh lah amal tiap hari kan..nanti lain pula jadinya..ehehe..Kek Manggo Mousse nie boleh korang dapatkan di mana-mana cawangan Restoran Vivo tau.Ada bermacam jenis kek yang lain,tapi Kak Sue paling suka Kek Manggo Mousse nie lah..sekali cuba,pasti nak lagi tau..cuba lahhh!

1 comment

  1. Tak pernah lagi try desert vivo.Selalunya makan spaghetti je kat situ sebab sedap. Nanti nak try lah. hihi

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤