Sotong Goreng Kunyit Lagi..

Assalamualaikum semua,hari nie Kak Sue masak Sotong Goreng Kunyit lagi..Dah tak tahu nak masak apa,jadi pusing balik menu yang pernah Kak Sue masak,tapi tahun lepas punya puasa lah..ehehe!Kita sebagai Ibu nie memang kadang pening fikir apalah nak masak setiap hari kan.Kadang Abah tak kisah,tapi anak-anak pulak kesian takut mereka jemu..Jadi ibu semua nak kena kreatif memasak untuk keluarga kan..
Semalam masak seafood sotong dan siput lala,tapi lala Kak Sue masak rebus air aja untuk Adik.Memang feveret Adik kalau siput lala,mengadap semangkuk pun habis.Cuma hari nie Kak Sue guna resepi serba ringkas aja masak Sotong Goreng Kunyit,kalau korang nak tengok resepinya boleh klik sini ya Resepi Sotong Goreng Kunyit ..Selamat mencuba papai..!

1 comment

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤