MAN JAVA Kelapa Laut Interprise ~ Salam Ramadhan

Assalamualaikum semua, kami dari    MAN JAVA Kelapa Laut Enterprise mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang bakal tiba tak b...




Assalamualaikum semua, kami dari  MAN JAVA Kelapa Laut Enterprise mengucapkan selamat menyambut bulan Ramadhan yang bakal tiba tak berapa lama lagi. Kami juga memohon maaf seandainya ada salah dan silap dalam kita semua berurusan, Semoga tahun ini kita semua dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusan macam tahun-tahun sebelumnya ya. Terima kasih kepada semua pelanggan baik yang baru atau yang lama yang masih beri kepercayaan dengan perkhidmatan kami. Selamat menyambut ramadhan semua..


MAN JAVA Kelapa Laut Enterprise ~ Salam Ramadhan

Pada korang yang berminat nak berniaga atau sebagai pembekal, boleh lah hubungi pihak kami nanti ya. Tarikh untuk buat order akan diberitahu nanti. Syarat-syarat masih sama seperti sebelum nie Kak Sue kongsikan di entri Kelapa Laut ya..




Bagi yang berminat nak dapatkan baju dan apron Man Java pun ada kali nie. Begitu juga banner dan banting. Kami tak sediakan apa-apa pakej dan semua peniaga dan pembekal boleh buat order ikut kemampuan masing-masing. Untuk keterangan lanjut boleh hubungi kami di 012 5854998 atau 012 5844736 ya. Terima kasih, sekali lagi Salam Ramadhan semua..










You Might Also Like

4 ulasan

  1. Salam ramadhan kak Shu.. selamat berpuasa.. :)

    ReplyDelete
  2. Ramadhan Kareem,
    Maaf jugak segala salah silap,
    moga memperoleh keberkatan ramadhan Aamiin.

    ReplyDelete
  3. Kak sue...lawa yer apron dengan baju tu...semoga lg bertambah rezeki kak sue sekeluarga ye

    ReplyDelete
  4. Air ini memang sedap sekali... next time nak repeat beli...:)

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah dan komen ❤

Segala yang terkandung dalam terbitan entri adalah pendapat peribadi penulis. Perubahan butiran atau informasi mungkin berlaku tanpa ada sebarang pemberitahuan. Terima kasih singgah blog Shuhaida Kabdy.